australia - so we meet again..

Hej hej hej hej!
Vi ar har, vi lever och har annu en gang gatt langs Sydneys gator - OVERKLIGT!!

Flygresan gick bra, vi dog inte och en steward luktade gott! Daremot borjade jag fa ont i halsen redan pa Nassjos tagstation och det blev bara varre och varre.
Sa nar det var dags for 13 timmars flygresa gjorde det sa ont att jag knappt kunde prata, an mindre svalja och sen kom febern som pa bestallning - vad ar oddsen att jag far feber tva ganger pa en vecka nar jag knappt fatt det pa 10 ar innan dess? HMMMM...

Iaf, sa dar satt jag pa ett flygplan, det guppade ganska ordentligt sa jag trodde slutet var nara, jag kunde inte lamna filten och hela kroppen gjorde ont. Fan vad jag alskade livet da.

Men med Savage Garden i oronen akte vi over Sydney och da gick det inte bara att lata bli att le. Ah :) Vi lyxade till det och tog en taxi till Wake Up Hostel dar en snubbe bakom disken kande igen oss.
- Weren't you here like ages ago?
Joda, det var vi och vilket intryck vi maste gjort om han kande igen oss :D

Vi fick rummet direkt och skavfottes somnade vi och sov bort ungefar hela dan tills jag vaknade och madde sa daligt att det var dags att traffa Herr Doktor. Efter nagra timmars vantade fick jag antibiotika mot halsfluss sa nu ska jag val ma battre snart igen!

Nu ska vi njuta av en helg i Sydney och njuta av att traffa nya manniskor och njuta av att vakna sa fort nagon annan ror sig i rummet. Backpackerlivet - vi ar tillbaka och det kanns helt fantastiskt!

PUSSPUSSPUSS / j.

btw, jag vet att sjukt manga forsoker skicka sms till becky men hennes svenska mobil fungerar EJ sa ni far val fraga henne om aussie numret inom en snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0