111 sidniii, here we go again!

Förra gången jag skrev ett seriöst inlägg här satt jag på Wake Up Hostel i Sydney. Jag och Becky hade precis avverkat 5 månader i Australien och fick med oss minnen hem vi aldrig kommer glömma (även några kilon som envist hängt sig kvar här och där).

Nästa inlägg jag skriver här kommer förhoppningsvis också vara på Wake Up Hostel i Sydney - för idag drar vi IGEN. Om två timmar går tåget mot Kastrup för att vi sen ska ta ett flyg till Bryssel, Abu Dhabi och sist men inte minst: SYDNEY!

Där hänger vi några dagar och på tisdag nästa vecka övertar vi en Wicked Campervan som vi ska spendera följande 2,5 veckor i. Vår slutdestination i Australien är Adelaide där vi ska återförenas med vår älskade Safetylocker! (Om ni går tillbaka i arkivet till januari 2010 kan ni läsa hur vi mötte denna underbara australiensare!!) Därifrån tar vi ett flyg till Peking där vi är några dagar innan vi ger oss in i träsket av länder: Vietnam, Kambodja, Laos, Thailand och Malaysia.

Vi är tillbaka den 21 december - 3 månader alltså! WOHO.

Så nu hörs Lipstick Jungle ur högtalarna, en nässjöpizza ska snart intagas och ryggsäcken är fullpackad - det är precis som det ska vara! I 1,5 år har vi jobbat, slitit (Becka har väl iofs haft helt fantastiska månader i Oslo medan jag valt att hänga härhemma.. I nässjö..) och nu är det dags för äventyr i 3 månader alltså!

Såååå.. bloggen kommer uppdateras när vi har en dator och bilder kommer upp på facebook.

KÄRA VÄNNER, here we go again!!! :)

puss/ Åkesson!

Kommentarer
Postat av: hedda

ha de så himla bra johanna :D

2011-09-20 @ 14:05:43
URL: http://josefssonhedda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0