langkawi

Yes, vi hanger fortfarande i paradiset!

Lite fel har och dar med matbestallningar och lite problem med kommunikationen med staderskan men fasen vad gott vi har det! Skulle akt vidare idag men forlangde till sondag sa det blir en vecka i detta underbara paradis!

Tyvarr har jag gatt och blivit sjuk. Det ar nog inget som ar ratt pa mig just nu - wonderful! Men jag ska inte klaga - jag ar i Malaysia! Fast jaa, jag hade jattegarna varit hemma i soffan med en kopp te och mammas dunderkurer!

I forrgar hyrde vi iaf en vattenskoter och lirade runt pa havet. SA GALET KUL! Kanske blir att vi gor't igen innan vi aker harifran :). Och efter en lang pratstund med han som hyrde ut den kanner vi nu att vi blivit bundisar med killarna nere pa Oasis bar. Det ar en restaurang/bar nere vid stranden som vi alltid gar igenom pa vag upp och ner. Valdigt gulliga! :)

Igar lag jag i sangen nastan hela dagen medan Bexy tog hand om trakiga saker! Hon lamnade in tvatt, handlade frukt och annat gott till mig och tog hand om mig pa basta satt - wonderful! Borde ma skit lite oftare harnere, det ar full service! :)

Och idag tog vi oss till receptionen (receptionisten har inte riktigt fatt koll pa vem av oss som ar vem sa han skriker "JOHANNA" varje gang nagon av oss dyker upp eftersom det var jag som bokade boendet) och hyrde en moped! Har glidit runt pa den hela dagen och konstigt nog blev det inga olyckor! Var hastighetsmatare funkade inte och vi har inte riktigt koll pa reglerna nar man kor har men vi overlevde - amazing!

Nu ska vi chilla vidare till sondag och da aker vi buss upp till Phuket. Darifran ska vi forsoka ta oss vidare till Kambodja. You gotta love Asia!

Puss /j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0