kangaroo island

Oj oj, det har hant mycket dom seanste dagarna vill jag lova!

Kvallen i Hamilton var val inte mycket att ha.. trots att vi hade spray i haret!! Vi agnade storre delen av kvallen till att losa korsord. (vi? pensionarer? icke da!) Var ute och tog en springtur pa morgonen sen och nar jag kom tillbaka kom en tysk granne forbi och borjade mumla om att jag gillade sex for att jag hade dom loparkladerna pa mig.. Vi akte darifran illa kvickt!

Och hamnade i Mount Gambier.. Vistelsen borjade bra med att varan sidodorr gick sonder nar vi skulle ga och tvatta klader.. efter nagra samtal vantade vi pa road assistance som fixade den dar dorren snabbt som ogat! Men den ar sonder igen och vi sorjer eftersom vi nu maste ga fran passagerar och forarsatet bak till vart lilla sovrum.

Nar vi hade tvattat iaf och kom tillbaka var det en lapp pa rutan och vi tankte att javlar, nu har vi fatt boter! Nejda, det var bara tva killar som sa vanligt lamnade sitt nummer.. Bor tillaggas att duschar ar vi inte bortskamda med sa att vara frasch ar numera en lyx!

Det var ju lordag sa det blev tacos och nar vi sitter dar i lugnan ro kommer nagra locals forbi med pizza. Sam, Tom och Cory som under kvallen blev Corn. Vi akte ut till the middle of nowhere och det kandes som att vara tillbaka i Quambone. Efter en kvall med tusen mygg, trevliga locals (EN ORM!!) och en brasa akte vi vidare.

Under sondagkvallen akte jag pa nagot magsjuke-liknande men aven nar jag mar sa jakla daligt far Becky mig att skratta nar hon forsoker muntra upp mig genom att sjunga Westlife.. Hon agerade aven ambulansforare nar jag lag darbak och hon akte for att hitta en toalett - haha! Det blev en konstig natt bland pelikaner - ratt haftigt.

I mandags akte vi iaf till Kangaroo Island! Dom fragade vem foraren skulle va och jag var frivillig sa nar vi narmar oss baten sager killen:
- Just drivers here. Passengers walk on.
Bexy fick hoppa ut och ensam var jag kvar! Men en trevlig snubbe dirigerade mig fram.
- You look so nervous!
-I am nervous, it's a big car..
- And you're a big girl.
Eftersom jag laser en bok som heter just "Big Girl" nu och handlar om en overviktig tjej vet jag inte hur jag ska hantera detta..

Under batturen over madde Bexy lite daligt sa jag underholl henne med live updates om vad som hande runtomkring. Det var en liten tjock unge som madde daligt, en bra naturfilm, en annan snubbe som madde daligt och helt plotsligt borjade tjockisen kolla pa muffins sa han var nog inte sa illamaende efter ett tag.

Tisdagen agnade vi at sandboarding, salar (kan ocksa varit sjolejon - vad ar skillnaden?) och os till Spice Girls och Backstreet Boys! Dagen avslutades pa en camping dar tredje varldskriget pagick bredvid oss. Folk skrek och kastade saker. Jag och Bexy slackte ljusen och spejade ut for att se vad som hande.. Creepy.

Idag har vi akt tillbaka till fastlandet och solen har lyst pa oss ordenligt! Ska tvatta lite igen, stada ur bilen for imorgon ar det dags att lamna tillbaka den - SORGLIGT!! Men imorgon ska vi ocksa till LACHY i ADELAIDE vilket kommer bli ett kart aterseende!

Vi hors och ses! / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0