patong beach

Ja, efter en vecka i dimman och nagra blamarken senare (jag var dum nog att haka pa en tube med tva brasilianare och det var ingen smartfri fard...) har vi kommit till Phuket. Patong Beach for att vara mer exakt.

Vi tog flyget och hur mycket jag an hatar dom dar stora dodsmaskinerna var det skont att slippa en 24timmars bussresa. Vilket var lite jobbigare var att saga hejda till Jared i Vang Vieng, hade en sjukt bra vecka! Men som sagt, det ar sa att resa.. man traffar folk, man gillar dom, man sager hejda. Det suger men ar ocksa en del av det som jag blir sa fascinerad av :)

Har har vi iaf hangt pa stranden HELA dagen idag, fantastiskt skont! Det ar lite som att vara i Sverige att va har - ALLA ar svenskar! Vi bor till och med pa ett guesthouse som ar svenskagt.. sa har man kan fa svensk husmanskost! Men vantar nog med det tills jag kommer hem till mormor :)

Har stannar vi ett tag innan vi pa onsdag eller torsdag aker till Phi Phi oarna dar vi moter upp Ida och Emma (eller sa moter vi dom har, who knows?). Ska bli SJUKT roligt att traffa dom! :)

Sen ar det inte langt kvar.. vill inte tanka pa det men jag antar att man maste aka tillbaka nagongang.
"Nar kommer du tillbaka till verkligheten?"
"Jag tror inte du forstatt, jag ar i verkligheten nu och det ar fantastiskt!"\

Puss / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0