sista natten i ao nang

Hej hopp!
Yes, hade annu en handelserik natt. Det borjade med att jag inte kunde sova da jag hela dagen gatt och skramt upp mig sjalv samtidigt som jag laser en bok om en kvinna som blev kidnappad nar hon var ute och sprang.. Sa jag lag och lyssnade pa alla ljud som fanns och sista gangen jag kollade pa klockan var den kvart i tre..
Sen vaknade jag av den antagligen hogsta small jag nagonsin hort och tankte att "helvete, nu dor jag. nu blir det ingen jul hemma, jag kommer tas av nagra thaiare och jag kommer aldrig se solen igen!" yes, manga tankar hann komma innan jag horde regnet och insag att det var ett askovader som ar vart att skriva hem om.
Sa sen tog det sjalvklart ytterligare en timme innan jag kunde somna om igen for da borjar man tanka pa allt som ska goras och sadar nar man kommer hem. Nar tankarna val rullat igang ar det ju svart att fa dom att sluta.
Idag har jag haft den absolut trakigaste dagen dom senaste 3 manaderna. Det har regnat hela dagen sa stranden var liksom uteslutet (ja, brannan forsvinner sakta men sakert..). Gick ner till min tant for att fa nya bocker, laste lite, sov en liten stund och har varit ute och promenerat.
Mitt sista dygn i Ao Nang ser ut som foljande:
- Promenad
- Massage
- Shopping
- Ata pa restaurang (dom senaste dagarna har jag ju atit i dom sma standen pa andra sidan gatan. Sjukt god mat men tankte lyxa till det ikvall!)
- Packa
Imorgon vid 15.00 aker jag harifran till Krabi och sen darifran vidare till Bangkok dit jag kommer sondag morgon. Da ar det shopping och annat kul som galler fram tills jag aker hem (ja, HEM) pa tisdag morgon! Kan inte fatta att det ar SAAAA snart! Och jag langtar sa fruktansvart mycket!
Iaf, nu nar det varit en trakig dag har jag last igenom lite gammalt som jag har sparat har och dar pa det stora forumet som vi kallar INTERNET. Fick fram det har och insag hur mycket jag saknar mina alskade paron:
2006-03-26 15:39:05
Pappa är hopplös när man förhör mig.
- Om Edsbyn och Hammarby spelar SM-final i bandy är jag opartisk för jag hejar inte på något lag.. däremot om Sverige och Tjeckoslovakien spelar fotbollsmatch..
Jag suckar. Pappa ler stort.
- Ha ha! Där lurade jag dig allt. Sverige kan ju inte spela mot Tjeckoslovakien, då är det ju antingen Tjeckien eller Slovakien.
- Och vad har det med konsumentekonomi att göra?
Puss / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0