same same but different

Hej igen!
Nu var det ett tag sen men jada, vi lever fortfarande!
I mandags fick vi ett sms
"vi har precis kommit till patong, vart ar ni?"
Och nagra timmar senare blev det GANSKA manga kramar pa patongs gator kan jag lova :) Ida och Emma har anlant med andra ord!
Sa det blev en lugn middag och mycket skratt efter att ha varit ifran varandra i over 2,5 manad. I tisdags la vi oss pa stranden, Ida hade lite vattengympa med mig, at majskolv, farsk frukt och levde livet ratt bra. Akte vattenskoter ocksa och med Svempa bakom mig gick det prima! :)
Pa kvallen bestaller Emma och Ida club sandwich med forklaringen
"Det ar ju kul att variera sig lite, man kan ju inte ata thaimat varje dag.."
Efter inte ens 24 timmar i landet - haha! Blev en helt GALEN utekvall och jadrar vad kul vi hade! :)
Igar vaknade jag med hosta och Bexy mar ocksa sadar. Idis har lite hosta men Svempa mar finfint.
Tog baten till Phi phi oarna dar vi alltsa ar nu - helt fantastiskt! Vi bor alla i en bungalow med utsikt over bergen och det tar val typ 5min till stranden - great life..
Igar tog vi massage - 1h for 100kr och jaklar vilken massage det var! Men jag antar att det gjorde min hosta annu varre.. Ida tog manikyr och pedikyr och medan vi lag dar horde vi henne fnissa x antal ganger dar bakom skynket, hahaha! Kittligare manniska far man leta efter.
Jag har dock hallt alla vakna med min hosta som verkligen inte vill ga over.. en av dom samre natterna i mitt liv kan jag ju lova.. Sa nu far vi hoppas att den gar over SNART, tror jag kommer hosta upp alla mina inalvor snart!
Imorgon blir det stranden igen, sen drar vi nog pa nagon utflykt pa lordag tror jag :)
Pa mandag aker Bexy tillbaka till Phuket for att flyga hem pa tisdag och jag tror vi andra aker baten over till Krabi. Inget riktigt spikat an men det marker vi!
Puss/ j.
same same but different

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0