Jag måste varit någon annan innan jag kände dig

hej hej!

Yes, jag lever fortfarande. Lite gladare och lite battre sen igar.
Har hangt pa stranden storre delen av dagen efter att ha haft en av dom samsta natterna pa den har resan. Sova ensam efter x antal natter med nagon i samma rum kandes konstigt. Att dessutom vakna av sma ljud som jag inte annars hort och att min granne som jag delar badrum med bestamde sig for att duscha vid klockan 4 inatt gjorde inte saken battre.

Sa jag vaknade inte forran halv elva da jag gick till frullestallet som jag, Emma och Ida gick till varje morgon. Scrambled egg och blabarssmoothie :) (men ja, nu nar man vet att det ar nara kan jag knappt vanta tills jag far vanliga kokta agg, vanlig ordentlig mjolk och morkt brod.)

Hangde nagra timmar pa stranden och laste laste och laste. Det kan inte vara halsosamt att lasa sahar mycket. Vill inte ens tanka pa hur manga bocker jag avverkat den har resan. Far ga till boktanten pa hornet imorgon igen for lite nya bocker.

Efter en langpromenad med loparskorna sa gick jag och at. Ensam. Kandes ocksa konstigt. Men anda skont pa nat satt. Men hade gjort vadsomhelst for att fa vanta ytterligare 20minuter pa att Bexy ska bestamma sig vad hon ska ata, haha!

Ar lite sugen pa nagon utflykt men far se hur jag gor. Av nagon anledning kanns bade kroppen och huvudet valdigt trotta.

Puss / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0