hot yoga

Vilken dag, vilken dag! :)
Gick upp i vad som kandes som gryningen (klockan var stalld pa 8..) och akte ivag till Krabi for lite hot yoga. I vantrummet sitter en vilsen och valdigt muskulos och lang kille (paminde en hel del om Mark i kroppen..) coh sag valdigt vilsen ut. Jag satte mig bredvid och den skona oppningsfrasen sager han med en san australiensk accent att jag bara njuter:
- Seriously, I'm more nervous now than I was for my first STD test..
STD ar konsjukdomar, hahaha! Sa ja, vi satt och pratade en stund innan det var dags att ga in i en stor lokal som var lika jakla varm som en bastu.
Och dom narmsta tva timmar var val tortyr blandat med en skon kansla. Killen, som ar fran Australien och heter Adam, kollade pa mig x antal ggr for att forsoka forsta hur man skulle gora men da jag inte var nagon vidare expert blev det lite skratt tills vi insag hur skont det var att bara vara tysta och "feel the body" som instruktoren sa ofta sa.
Iaf, tva timmar senare kandes min kropp lealos och hungern var igang. Jag hade ju antagligen svettats ut x antal liter i den dar varmen sa vi klunkade varsin 1,5 liters flaska vatten vi fick efter passet, thank god. Adam kommer fram till mig:
"Are you hungry?"
"Yes.."
"Me too! This thing with not eating for a day almost killed me!"
"What are you talking about?"
"You know, you weren't supposed to eat for a day before the yoga?"
"No Adam, one hour, not one day."
Hahaha, stackars kille!
Vi gick till ett thaistalle iaf och at ris. Han var valdigt enkel att snacka med och nar man varit tyst i nastan 5 dygn kan jag ju prata pa en del alltsa (pappa, om du hort min tystnad hade du varit impad..). Sa vi borjade iaf prata om svenska traditioner och kommer in pa midsommar. Och lite i en uberextas att jag umgas med nagon (fan vad stord jag ar) staller jag mig upp och borjar dansa Sma grodorna.. Krabi ar oversallat med svenskar sa helt plotsligt var vi kanske 20pers som stod och dansade Sma grodorna runt borden tills nagon utbrister:
"Men horrni, vi borde ta en juldans istallet!"
Men da fick jag nog och tog med mig Adam darifran innan han skulle fa for sig att svenska manniskor helt ar uppat vaggarna. Det var sjukt roligt iaf.
"That was probably the weirdest thing I've ever seen, but also probably the funniest. I'm coming to Sweden for midsummer!"
Haha, vi strosade runt lite i stan tills han var tvungen att bege sig tillbaka till sitt hostel for att ta en buss till Bangkok. Sjalv akte jag tillbaka till Ao Nang och efter en regnskur kunde jag ta min vanliga promenad. Klampade rakt in i paradiset. En minimart hade OLW-chips, Djungelvral och.. och.. och SALTA NAPPAR!!!!!! (som vi langtat efter sen pasen tog slut nagonstans i Australien..)
MEN, jag insag att om jag klarat mig sa lange utan dom kan jag klara ett tag till. Antagligen vill jag ha dom bara for att jag inte kan fa dom. Sa jag lamnade minimarten endast med en flarra vatten. Good on ya!
Bokat buss och boende i Bangkok. Det narmar sig det narmar sig!
Puss / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0