ao nang

Hej hopp!
For forsta gangen skriver jag utan Bexy vid min sida - tomhet och en konstig kansla som inte riktigt vill lamna mig. Istallet sitter en pingla i bikini har bredvid och ser lite vilsen ut (ja, det ar Svempa jag snackar om..)

Efter ett jobbigt hejda till Bexy pa Phi Phi oarna (ja, det blir sa nar man suttit ihop i 2,5 manad och den andra helt plotsligt ska aka darifran) tog jag och The Pink Ladies (det blir sa nar man har 20spf med sig till Thailand..) baten till Krabi och sen en tuk tuk med varldens skonaste chauffor hit till Ao Nang.

Ao Nang ar ett litet turistsamhalle och nar man vant sig vid att kunna prata svenska utan att nagon fattar far man akta sig har, har ar nastan alla svenskar! En strand och massa sma shoppingstand som gjort att jag nastan ar klar med alla julklappar - inte daligt inte daligt!

Vi trivs verkligen, ater god thaimat (ja, till och med Svempa och Idis!) och shoppar :). Idag har vi varit pa stranden hela dagen men det har varit riktigt mulet sa brannan lar val forsvinna innan jag kommer hem :(

Pa fredag aker Ida och Emma vidare. Jag stannar nog har. Vet inte hur lange, kanske hela resan ut. Kanske inte. Vi far se helt enkelt. Eftersom jag haft ganska lang tid pa mig att forbereda mig for att vara ensam kanns det ratt okej nu. Jag gillar ensamhet lika mycket som jag alskar folk runt mig. Det kommer ga bra.

Nu ska jag ga in och kolla sa att Idis inte har dackat darinne i rummet.

Puss / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0