whitsundays

Dagarna har varit grymma i Airlie Beach maste jag saga! vad har vi hunnit med?

- Alldeles for lite somn
- Lite for mycket goon
- Lagunen
- Promenader
- Firat Valborg
- Inspekterat Coles
- Hangt med engelsman, australienare och den enda skona dansken i varlden ;)

Yepp, det ar val ungefar det.. haha! Valborg var mer an grymt och eftersom Holland firade Queens Day och Danmark nagot annat sa blev det party vill jag lova!
Igar gick vi ut med tva australiensare (kan verkligen inte fa nog av den dar accenten alltsa.. duuuude..) och idag mar jag varre an jag fortjanar enligt mig sjalv. En hard dag att leva.
Sa idag vill jag ha min Nassjopizza, min soffa och min TV.

Men nejda, det ar bara att le och nicka for om 2h drar vi ivag pa en bat (jag hoppas verkligen jag mar battre da..) for 3 dagar.
Och for att upplysa er litegranna har, just nu ar vi mitt i barriarrevet, vi kommer se det nar vi aker runt pa baten, vi kommer ga iland pa lite olika oar och sova pa baten. Uppe i Cairns dit vi kommer senare ska vi dyka lite sa ja, ser verkligen fram emot dom narmsta veckorna! :D

Ska se om vi kan firra lite pasta sen och yepp, sen bar det ivag!
Hoppas allt ar bra med er och att Valborg var bra! :D

Cheers / j.

Kommentarer
Postat av: Fillan

ALLVARLIGT TALAT, sluta dricka så mycket alkohol!!! jag är orolig på riktigt! Coola tjejer dricker vatten också! Är bara rädd om dig, finns bara en Jösipösi. Älskar dig!

2010-05-02 @ 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0