The Great Barrier Reef

Heeej!
Cairns ar GRYMT!
Och igar dok vi i det stora barriarrevet och det mina vanner, det var det haftigaste jag gjort!
Becka missade dyket for att hon var sjosjuk men fick en andra chans pa eftermiddagen och jag var inte sen med att hanga pa igen. Det var sa himla haftigt! Andra dyket hade jag med mig kameran.. sa missade att ta kort pa Nemo - men jada, honom traffade jag! Och massa andra konstiga och enorma firrar - haha! Jag ar fortfarande i extas och nu blir det dykarcertifikat nasta! Maste se meeeeer och mer! Det var saaaaa haftigt!

Sen kom vi tillbaka till hostelet - och da blev det goontime! Dans pa Gilligans och Woolshed innan vi hamnade i TV-rummet och slapade oss till sangen. Life is good..

OCH! Da, nar vi slapade oss till sangen pa morgonkvisten inser jag att sangen ar inte riktigt som jag lamnade den.. jag klagade ganska hogljutt pa att det sag ut som ett bombnedslag i min sang men att jag bara inte orkade stada. Nar jag kom tillbaka var alla klader prydligt vid sangandan, min handduk hangde upp och vaskorna hangde vid kanten och sangen var baddad. WHAT THE?

Yes, michael scofield hade varit framme! Det ar sahar, att vi har hamnat med dom tva sotaste och snallaste engelsmannen vi nagonsin traffat. Dom gor sana saker och dom ar verkligen hur snalla som helst. Och dom ar det mot ALLA. Sa imorse tackade vi Michael (hans namn ar egentligen Jack, men i vissa vinklar ar han en exakt kopia av min man).

Sa vad hander nu?
Vi chillar, dricker lite goon och njuter av livet mina vanner! :)

Cheers / j.


Det stora barriarrevet :)


Forst snorklade vi :)


Och pa andra dyket dok vi tillsammans :D GRYMT!







Kommentarer
Postat av: Richard

fan va ballt ni har det. synd om beppo som tappat bort kameran bara.. :( men snart är det dags att komma hem! va rädda om er. / Rille

2010-05-14 @ 23:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0