- vi borde ha tittskatt!

Heeej!
Vi lever fortfarande - trots forkylningar, lite missforstand och en arg snarkare..

Dagarna har ar superbra - precis som allt annat i det har landet.. Varmen har kommit.. igar var det 32 grader i skuggan. Ahhh, jag som alskar varme! Hooo. Hosten ar har med andra ord, haha ;)

Vi har ocksa bytt rum, vilket suger big time! Efter att ha varit i ett 8-dorm med 6 stortskona snubbar sa var det en mindre chock att komma till ett 10-dorm med nastan bara tjejer.. engelska tjejer kan tjuttra vill jag lova! herregud.. dom lag i morse och snackade om gardagen da dom varit pa en pub crawl. Jag hoppas verkligen att inte vi later sa nar vi varit ute en kvall, haha..

Imorgon byter vi tillbaka iaf och Michael ar kvar sa vi ar glada! :D
Australiensaren ar bara galen, fransmannen ar stortskon, tysken ar 27 fast han ser inte ut som en dag over 20, japanesen ar lamnad ensam, security ar omogen och Michael ar underbar! Yes, rum 201 var mer an grymt vill jag lova ;)

Sa vad hander nu?
Becka ar lite sjuk men har hittat sin kamera, pa Magnetic Island vilket ar ca 7h nerat i landet. Vi far val se om hon far aterse den igen. Vi har VALDIGT skona filmer pa den sa det hoppas jag!
Jag mar super, har lite roda flackar i ansiktet vilket hander efter en dag i den australienska solen.

Sangarna pa det har hostelet ar grymma, sa saknar knappt min sang nu langre :)

Snart dags for helt nya aventyr, mina vanner!
Mer om det nar vi faktiskt vet vad det innebar! :)

Cheers mates / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0