we'll always have dancing queen

Jag trodde aldrig jag skulle saga det men jeeeesuses vad gott det ar att inte ha nagot jobb!

Vi glider runt utan nagra tider att passa och utan nagra tvang overhuvudtaget, it's awesome mate!

Gardagskvallen agnades at drinking-games pa rummet med tva engelsman (hur kommer det sig att vi delar rum med 7 fran England och 1 fran USA? snacka om att man kanner sig lite osaker pa engelskan ibland, haha!). Det blev en del goone med internationella drickregler (man far inte dricka med hoger hand, inte peka och inte saga "drink").

Sen tog vi tunnelbanan annu en gang till vart "hem" i Sydney - KINGS CROSS! Vi snodde Vincents nyckel och blev helt lyriska nar vi stod pa Jollys toalett - igen. Ahhh, helt underbart var det maste jag saga! Men nar det var dags att ta sig tillbaka till Wake Up vare inte sa underbart langre. Att saga hejda till Vincent var sjuuukt mycket svarare an jag trodde det skulle bli. Han ar en av dom underbaraste manniskorna jag traffat och jag kommer ALDRIG glomma honom! :)
"We'll always have dancing queen and the tent. And remember, whatever happens, we will always be Team Awesome, because that's just what we are together - awesome."
Nu ar han pa vag over varlden hem till Holland iaf och jag ska njuta vidare av var tid i Australien :D

Idag har vi jobbat lite pa shoppingen - igen, utrattat arenden i Bondi och atit goooood sallad! Kvallen ar fortfarande lite oklar, vi far val se vad som hander :).
Imorgon kanske Scottie dyker upp sa ett jobbigt hejda till blir det nog innan den har helgen ar slut. Buhu!

Livet leker, vi ar i Australien och ja, finns inget mer att saga! :)

cHEERS / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0