rapport fran sydney!

Heeej!
Vi lever fortfarande :D

Igar agnade vi dagen at att ligga pa Bondi Beach :) Somnade dock i solen och fick en saaaadar snygg branna i ansiktet, haha! Bra dar Akesson!
Men ja, vad kan vi saga? Om man ar inte ar nojd med muskelutbudet i Sverige ar det bara att ta sin vaska och dra till nagon av stranderna i Australien.. for har finns allt! Surfare, volleybollkillar, seglarna, springarna, fotbollsspelarna och jaa, det ar bara att ligga dar och njuta av utsikten helt enkelt ;) haha!

Efter lite snack med Charlie om klader (han ar engelsman och bor i vart rum, lite speciell men ganska skon anda..) och efter lite goone tog vi tunnelbanan till Milsons Point dar vi skulle traffa Scottie och hans kompis George. Vi kopte med oss pizza (och jag lovar, det var i klass med Nassjo-pizzan - AWESOME!!!!) och stack ivag till hans lagenhet.
Jaha, han bor pa oversta vaningen, coolt.
var val det jag tankte nar vi akte i hissen.

Men nar vi steg in i hans lagenhet - tjiiiiiha! Det forsta man sag rakt over vardagsrummet var en hel vagg som bestod av fonster och utanfor fonstret fanns den finaste utsikten nagonsin! Pa andra sidan vattnet fanns Operahuset och over vattnet Harbour Bridge. Det var HELT JAKLA OTROLIGT! Saa jaa, dar satt vi (hur sjutton hamnade vi dar?) pa hans takterass, at pizza och drack vin (ja, Johanna Akesson har borjat dricka vin - hur gick detta till?) Natten/morgonen (ja, vi satt darute x antal timmar och snackade) avslutades med en skrackfilm som faktiskt var riktigt laskig..

Efter nagra timmars somn marscherade vi over Harbour Bridge, at en egg&bacon roll och tjaa, det var underbart!
Nu ska vi sova en stund, ata lite pasta for att sen tagga lite Side Bar ikvall :D

Ha en underbar dag, mina kara vanner! (och ja, jag borjade sakna mormor idag nar jag sag bilden som mamma skickat... jag vill ocksa se vartecken!)

Just keeping it unreal.. / j.


Jag alskar dig sweetie!


Drinkinggames pa Wake Up Hostel :)


Utsikten igar var val inte att klaga pa direkt..


Jaa, vad kan jag saga? ;) Vi hade en sjukt bra kvall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0