lycka i Quambone

Jag har suttit pa andra sidan baren nagra timmar nu och det kan jag saga, att sitta pa den baren ar waaaaaay much better an att sta pa var sida och jobba..

Iaf.
Vi lever fortfarande.
Vi trivs.
och vi njuter av varje sekund (okej, kanske inte dom sekunderna ormen och the staring guy ar har, men resten av sekundrarna vill jag lova!)

Just nu ar det storm.
10 mil harifran.
Men vi ser det.

Om ni tanker er att ni ser berg laaangt borta. Sa ser molnen ut. Resten av himlen ar stjarnklar. Och dar molnen ar blixtrar det och haller pa. Men vi hor inget. Det ar helt fantastiskt! har suttit utanfor puben nu ett tag, skrivit och bara njutit av allt. For jag ar sa otroligt lycklig. Det ar svart att beskriva..

Annars ser dagarna ut ungefar likadant.
Mandagar och tisdagar ar vi lediga. Da hanger vi mest, chillar och bara njuter.
Onsdagar, torsdagar och sondagar jobbar vi 12-22 (fast det brukar bli till 24 eftersom folk vagrar ga vid 22). Da delar vi upp det sa vi jobbar 5h var.
Fredagar jobbar vi 17-24 och da jobbar vi tillsammans :)
Lordagar jobbar vi 15-24. Da tar den ena ett pass 15-17 och sen kommer den andra och joinar :)

Vi sover till 10-12 varje dag (ja, jag vet, det ar hemskt.)
Sen stadar vi puben, jobbar, chillar vid poolen, lagar pasta och ja, det ar vart liv och vi trivs!
Idag har Becky stadat hela lagenheten - good on ya mate!

Och snart kommer Scottie sa jag borde ga tillbaka till puben och gora Becky sallskap, kanske till och med blir sa att vi far stanga snart :D
(satt faktiskt utanfor med massa hundar innan.. woho!)

Idag ar en dag jag ar lyckligast i varlden tror jag :D
Puss / j.

Skratten:

Vi spelar ett drinking game och man ska saga lander..
Jag:
- Amanda, say a country in South America!
Amanda:
- Africa!!!
(yes, dom ar allmanbildade!)

Star i baren, serverar Greg och Louis och dom sager nagot som far mig att rodna.
- Oh, when I'm blushing I go to the coolroom.
- What are you doing in the coolroom???
- Shitting..
(nej, det var meningen att jag skulle saga chilling.. becky tyckte det var hilarious! inte jag.)

- Har du gett katten mat idag?
- Nej.. men vafan, den fick sa mycket igar. Nagon matta far det va!

- We're in the fucking city!!!

- Shit.. den har laten gar mycket fortare nu an vad den gor nar jag spelar den..

(och det kanske inte ar roligt for er, men nar Becky laser det har kommer hon att skratta!)

Kommentarer
Postat av: Richard

ni har det fortfarande bra märker jag :) lägg upp mer bilder och få beckizzen att blogga igen. det va kul när hon gjorde det :) va rädda om er och lek inte för mycket med grodorna !! Puss kram

2010-03-09 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0