lips of an angel

GRATTIS I EFTERSKOTT MIN ALSKADE BROR!
Jaa, satt inte vid datorn igar sa kunde tyvarr inte skriva da ;). Men tack for att du ringde i sondags - det gjorde min dag, alla ganger om!

Ja, dom senaste dagarna har varit great maste jag saga! I sondags var jobbet sadar otroligt langtrakigt att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vagen.. The staring guy var har HELA dan och hans pappa Snake.. dom har typ tusen hundar som ar forbannat laskiga.

Precis nar vi stangde kom Josh och Scottie iaf och forgyllde var kvall :). Det blev lite film och sjalvklart lite Josh-skratt. Det kan man ALDRIG fa nog av, taahaa! :D

Igar var vi lediga sa det blev kortspel i puben hela dan.. Jag och Becky forsokte oss pa det dar med ol men insag att det faktiskt inte ar nagot for oss alls. The staring guy kom ju sjalvklart in ocksa.. hmm.
Sen akte vi till Coonamble (las: JAG korde scotties megabil).. det blev lite filmkop och middag pa Coonambles pub. Jag och Scottie agde upp Becky och Josh i biljard ocksa (jaa, jag var val inte riktigt nagon forstarkning till laget.. haha). Sen hade Becky tur och fick ner nagra bollar..

Annu ett nytt ord att alska:
unreal
Vet inte hur manga ganger Josh sa det igar nar vi spelade kort (jaa, Scottie och Becky agde upp oss.. och Josh var den enda som spelat spelet forut, hur kunde jag valja helt fel partner?)
'That's just unreal.."
"That breakfast looks unreal!"
Ja, jag alskar det :D haha!

Igar kvall kollade vi pa Twilight och kunde saklart inte sluta tanka pa min fina Katja, jag saknar dig!

Och en grej till:
GRATTIS LOVISA, JAG ALSKAR DIG! DU AR SA OTROLIGT BRA ATT JAG FAR RYSNINGAR!

Idag har vi varit duktiga och till och med tagit fram dammsugaren.. oj oj, effort!
Sa nu ar vart lilla hem fint och stadat igen :)

Och eftersom vadret ar perfekt for lopning (molnigt och bara 25-26 grader) sa blir det nog lite av det sen. Om inte min forkylning satter stopp for det..

Nu ska jag svara pa lite mejl, njuta av livet och bara.. ja, jag vet inte vad :) Tror inte man kan ha det sahar bra!

Cheers / j.


Tjaa.. som sagt. Vi forsokte med olen iaf.


Akesson ar i farten :D


JOOOOOSH :D :D


Forsokte ta kort pa solnedgangen men det gick sadar.. (nej, mamma, oroa dig inte. Jag korde inte hem - sa jag tog inte kort samtidigt som jag korde..)


Kommentarer
Postat av: Ida

BECKA ser jag rätt driker du ÖL hahaha :P

2010-03-02 @ 16:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0