Lightning Ridge

Lightning Ridge i bilder:


Vi vandrade runt i nagra gruvor - muy interesante!


Vi testade var lycka - of course!


Efter en dag i gruvor och alldeles for mycket snack om opal sa var vi varda lite drinkar och kex med dipp - muy bien!


Vi hamnade pa Lightning Ridges pub och det var otroligt trevligt :D


Stackars Nemo :(

Japp, det var val ungefar det var vistelse gick ut pa - puben och gruvor. Lightning Ridge ar det enda stallet i varlden dar man kan hitta black opal :), vi forsokte men det gick sadar..

Hade riktigt skoj iaf och nu ar vi tillbaka i kangorna pa puben! Becky jobbar och jag har precis tagit en promme. Insag att jag saknar att cykla! Det var ju evigheter sen! Note to myself: kop en cykel sa fort du kommer hem!

Det ar 6 dar kvar i Quambone och alla dom dar "sista gangen" borjar komma nu..

Cheers / j.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror Ni gav upp för lätt.Tänk vad häftigt om Ni hade haft med Er en svart opal hem. Rebecka när får jag läsa lite skrivet av Dej. Det är ju bara så jag får veta hur Johanna uppför sig:)

Kramar

2010-03-17 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0