I believe it

Det fina vadret har kommit tillbaka! Efter ovadret haromkvallen sa sporegnade det hela natten och nar vi vaknade pa morgonen (tjaaa, vid middagstid kanske..) var det klarbla himmel och solen visade sig i sin basta form! Inte helt fel..

Vi drog med oss en barfota Scottie (tror inte han vet vad skor ar..) in till Coonamble och handlade lite. Och nar vi kom tillbaka var det filmdags! :D,
och Scottie hade med sig sina tusen filmer och vad fanns dar? THE NOTEBOOK <3 <3 <3, den funkade dock inte men jag fick se lite av varldens basta film och det funkar finfint for mig. Ahhh, den ar sa vacker!

Det blev Lord of War istallet och jag borjade grata - surprise surprise! ;)

Och senare blev det tacos. Som vi har langtat efter tacos! Shiiiet, det ar gott! Det ar konstiga saker man verkligen langtar efter. Typ tacos, verum halsofil, vanlig mjolk, MORKT brod, min sang (den langtar jag nog allra mest efter.. dom har sangarna ar inte i toppklass) och ja, sana dar smasaker man inte riktigt tanker pa nar man ar hemma..

Tjaa.. gardagen spenderades val.. tjaa.. haha. Nejda, vi vaknade inte alls runt halv ett och vi tog verkligen vara pa dagen. Nejda, vi kollade inte pa massa filmer och bara lag och snackade. Absolut inte. Framat eftermiddagen iaf tog jag pa mig ansvaret att overvaka Scotties arbete med dackbyte pa hans bil. Joda, det gick finfint och han kom ivag till Narromine dar han bor.

Och sen ringde Albin. Och jag blev sadar himla glad igen :D TACKTACKTACK! Alltid lika skont att prata med dig :)
"Who was that? You looked like you had a great time talking.."
"It was my brother so yes, it was great!"

Becky har borjat jobba och ikvall ar det Joker Draw sa det blir nog en del folk :).
Det ar bara tva veckor kvar i Quambone och jaaa, jag langtar till Sydney! Det kommer bli grymt och vi har redan planerat en hel del vi ska gora i den staden :)
Helt galet vad tiden gar fort har, den bara svischar forbi!

Aja, ska lagga in lite Australia i min MP3 nu :)
Och Richard, om du vill att Becky ska blogga igen far du nog be henne valdigt snallt ;)

Keep it unreal, mate! / j.


In action - haha. Riktigt seg kvall var det dar..


Billy lar Becka kortspel. Billy ar var favorit :D


Tacomys :D


Det dar monstret har jag kort.. phua! Dackbytet gick ju bra iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0