FINALLY BACK IN SYDNEY!

Oh yes, nu ar vi tillbaka!

Efter en natt hos Scottie (ooootroligt bekvama sangar och ett helt otroligt hus bjods det pa under ett dygn - heeelt underbart!) och en 7 timmars tagresa (en bok, musik och lite kortspel raddar det mesta) sa kom vi in till Sydney lite efter nio igar kvall.

Det forsta vi gjorde var att checka in pa Wake Up Hostel dar vi ska bo narmsta veckan. Traffade en av vara roommates (vi har 8st!) och han blev lite chockad..
"Guys.. you have been here for 3 minutes and you're already drinking?"

Vi har varit i Quambone i 7 veckor sa ja for sjutton!

Vi tog tunnelbanan "hem" till Kings Cross dar det var goodbye-party for Vincent pa World Bar.. for JA, sorligt men sant, imorgon aker Vincent tillbaka till Holland.. Men vi fick traffa massa valkanda ansikten fran Jollys och dansa litegranna - som vi har langtat!

Blev lite telefonsamtal hem till Svea Rike ocksa :D. Ringde Lovisa och det var saaaaaa harligt att prata med henne! Att vara utan sin basta van sahar lange ar riktigt jobbigt vill jag lova! Ringde aven Katten (vars batteri tog slut - INTE OK!), Svempa (som fick ova sina engelskafardigheter med Vincent), Landin (som fick paminna oss om en liten sang..) och Ida (som inte ens svarade!!). Det var helt underbart att fa hora era roster iaf och veta att ni fortfarande lever ;)

Ikvall blir det goone och ett antagligen ganska jobbigt hejda till Vincent.. Nu har vi iaf borjat planera varan resa langs ostkusten och bokat bussen. Vi lever, vi njuter och jag har aldrig varit sahar lycklig (jag vet att jag sagt det forut men jag kan saga det tusen ganger om for det stammer verkligen!)

I helgen kommer antagligen Scottie hit ocksa (om han overlever dom narmsta dagarna.. haha!) och ja, livet leker mina vanner!

Nu ska vi ut i Sydney City igen och shoppa lite till ;)

Massa karlek och lycka fran Sydney / j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0