next up; AUSTRALIA.

Imorgon. 4 januari. Jesuses! Här har man väntat sen i början av juli och imorgon är det äntligen dags! Hur sjutton kunde tiden gå så fort?
Antagligen för att jag har haft en galet rolig höst på Sandsjöbaden med dom bästa jobbarkompisarna man någonsin kan tänka sig! Så, tack för det! Ni gjorde att det här väntrummet fick så mycket kortare väntetid :)

Och för att göra detta klart från början: Vi har ingen aning om hur länge vi stannar i Australien! Minst en månad - max ett år. Det beror helt på hur det går med jobb, hur länge pengarna räcker, hur bra vi trivs osv.. Men så fort vi vet, får ni veta! ;)

Den här bloggen är ju till för att ni ska kunna följa oss på andra sidan jorden och veta vad sjutton vi gör och jaaa, jag har tagit på mig ansvaret! Om Becky hade fått för sig att skriva så hade ni trott att vi var döda efter bara några dar, (den där damen har en tendens att tröttna på saker, speciellt när det gäller att skriva). Men det är ju en jäkla tur att jag älskar just det då!

Vi kommer landa i Sydney runt 07.15 på onsdag morgon lokal tid. Vilket innebär att det är tisdag kväll här då. Så tänk på oss :D. 9 timmars skillnad är det om jag ska lita på Becky. Men bäst att man kollar upp det där alltså ;)

Åhhh, nyss kom mormor in och sa hejdå. Kommer sakna hennes mat, helt klart. Världens bästa mormor :)

Nehe, nu ska jag sätta på Westlife på högsta volym (EEEEEve, bästa någonsin ju!) och packa klart. Mycket man ska tänka på men Landin, jag kör på dom tre P'na! :)
Ska bara komma upp ur den här stolen. (Stupid Johanna! Kört lite längdskidor två dar nu och idag var jag dum nog att hänga på papi ett varv. Då får man inte köra sakta och hör med jämna mellanrum "visa att du åkt Vasaloppet då.." tro mig, det är hårt att va en Åkessonare ;P)

Kommer sakna er alla så gaaaaalet mycket! Men vi kommer hem igen och då blir det party vill jag lova! Och om ni får för er att maila mig och ge mig en update (do it!);
[email protected]
Självklart funkar min coola mail också, men kollar den här lite oftare ;)

Ikväll blir det mys med världens bästa familj och godisshopping med Becky (viktigt!!!)
Puss/ fröken åkessonläääängdskidor





världens bästa papi! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0