don't stop me now!

Heeeeeej!
Jaaa, nu sitter vi vid datorn igen! Men vi har haft nagra riktiga chill-dagar dom senaste dagarna sa har liksom blivit en del.

For att lugna min oroliga mamma, NEJ, vi dricker inte SA mycket. Vi har riktigt roligt harborta utan alkohol ocksa ;).

Sitter och lyssnar pa DONT STOP ME NOW med Lachy och becky. Helt underbart! Den laten passar verkligen sa himla bra just nu, man blir sa lycklig och man kanner verkligen att vi har sa himla roligt. Sa stoppa oss for fan inte!

Igar kvall blev det kortspel med Lachy och Carter. Riktigt trevligt och vi larde oss nagra nya spel. Sen drog vi till Mace d (neej, jag och becky at inte, san lyx har vi inte!) och nar man gar igenom Kings Cross sa ser man sa himla mycket. Det ar verkligen olika manniskor har. Och ganska manga horor i hornen tyvarr. Men sa lange man gar ett lite storre sallskap ar man trygg :). Och just utanfor vart hostel ar det lugna gatan! Vi lever jakligt bra har med andra ord, kommer bli trakigt att aka harifran.

Men pa mandag tar vi bussen till Newcastle och sen vidare till Cessnock i HUnter Valley. Dar ska vi plocka druvor pa en vingard och det kommer nog bli en upplevelse. Killen vi ska jobba for ar lite mysko, men det kommer nog ga bra. Vi har haft lite problem med boende men dom tre forsta natterna ska vi bo i ett dubbelrum pa ett RIKTIGT fint hostel. (Ronan Keating och Whitney Houston bor visst dar nar dom upptrader i Hunter Valley..) Hoh. Lite dyrare men just nu ar det vart enda alternativ och vi kommer ju tjana pengar under tiden sa vi gar plus iaf! :)

Kvallen igar avslutades i TV-rummet framfor Sex and the City. Nar vi sa att vi skulle lagga oss utbrister Lachy:
- No, you're not allowed to be tired! Be happy!
(jaa, killen ar nog den mest omtanksamma manniskan jag traffat. Han hjalper ALLA hela tiden och ar sa SJUKT trevlig sa det ar helt galet!)
Becky sager:
- But we have already seen Sex and the City..
Lachy vander pa sig och tittar upp och ner.
- No, you havent seen it upside down! Try!
Och Ida, han ar en exakt kopia av Seth Cohen. Inte till utseendet (han ser bra ut men vafan, Seth Cohen ar en klass for sig!) men till sattet. Energisk och galen. Helt underbart! :)

Idag har vi varit pa Bondi Junction och kopt varsin solhatt. Likadana, helt underbart! Haha. Man ser lite rolig ut men om man ska va pa en vingard i den stekande solen behovs det. Becky handlade liiiite mer: tva linnen, en solhatt, en planbok och ett par shorts (pappa, jag lat bli att kopa nagot, ar jag inte duktig?). Och Svempa, planboken ar RUSKIGT snygg! Du borde se den ;)

Aja, nu ska vi kanske gora nagot av den har kvallen. Antingen fest, lite hang med Lachy och Carter eller ja, jag vet inte. Man vet aldrig vad som hander, bara att det alltid blir en bra kvall har!
Har ju bytt rum med sa nu bor vi med tva stycken fran Kalifornien. Coooooolt!

Lite cred till Becky har med som skoter dom flesta telefonsamtalen. Jag blir alltid paralyserad i telefonen men hon skoter det finfint! Sa tack for det Becky!
Och sa halsar vi till Monis! Becky har lite daligt samvete for att hon inte hort av sig sa mycket men Mona, hon ar trygg med mig ;)

Cheers mates! / j.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ok, nu är jag lugnare men det där med "flickorna" på gatan!!!??? Bra med solhattar. Har ju sett på filmer hur varmt det verkar vara på vinodlingar. Nu blir det lite skidor för min del. Ta hand om varandra. Kramar

2010-01-16 @ 10:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0