destination sydney

HEJ :D Har ar klockan 19.35 och livet leker!

Jaaa, vi ar framme, vi lever och vi mar bra!
Flygresan gick faktiskt riktigt bra. Becky lyckades sova typ 11-12h av dom 21h som spenderades i ett flygplan, skillad ar hon! Hade lite svarare med det dar.. vi fick ju sana dar skarmar med massa olika filmer, tv-serier och spel sa hade fullt upp! Hann ju knappt med att se allt jag ville se, om det inte varit for att jag hade riktigt ont i benen (forsok aldrig med langdskidor dan innan du ska aka pa en lang resa, att ta sig upp ur stolen eller andra lage ar nastan omojligt..) sa hade jag latt kunnat stanna pa flyget nagra timmar till. Kande inte av flygradslan ett dugg!

Varre ar det idag.. har sovit ungefar 5h sen i mandags morse sa ar sadar laaagom trott nu!

Vad har vi hunnit med idag? Hmm.. kommit med fel taxigubbe till hostelet, undrat varfor folk bara kor vettigt i Sverige, funderat over alla blahattar som gar runt pa gatorna, sett Operahuset och brant oss! JA, vi lyckades att branna oss forsta dan. GRATTIS!

Har ocksa traffat vara roommates, trevliga britter och tva tjejer, fortfarande lite oklart det dar.

Motte upp Landin och Elin for en tripp ut till Bondi Beach och det var sevardheter dar vill jag lova! WOHO, surfarkillar ar inte bara snygga pa TV..(EEEEve, jag vet att du ar avis!)

Nu ar vi sjuuukt trotta men ska forsoka halla oss vakna ett litet tag till. Imorgon ska vi till AIFS och kolla laget. Becky har dragit sjukt manga roliga kommentarer men kommer knappt ihag nagon nu, min hjarna ar i vilolage! Kommer dock aldrig glomma:
- One one one Sidniiiii!

Operahuset var coolt, Bondi Beach var som forvantat och Base ar riktigt nice! Vad behover vi se mer i Sydney liksom? ;) Jo, foresten, vi har inte utforskat baren som ar precis bredvid har och ryktet sager ju att det ar Ladies Night imorgon! :D

Massa karlek fran ett riktigt varmt Sydney! / johanna.


Kommentarer
Postat av: Emma

Å skönt att höra att ni är framme och hoppas ni har packat upp tavlan:)! Finns här på andra sidan jorden! Ha det toppen!

2010-01-07 @ 00:04:01
Postat av: Evelina :)

Ååååh johanna saknar dig och är inte avis jag har ju min hockey kille :D, lek livet nu faan :D

2010-01-07 @ 14:16:26
Postat av: Sara

jag saa ju att australienska killar inte är så dumma :) haha! Hoppas ni har det jättebra!!

2010-01-07 @ 21:16:30
Postat av: johanna

Svempa: tavlan ar med, don't worry ;)



Eve: haha! jaa, hockeykillar kanske funkar lika bra!



Sara: Ja, herregud.. dom ar ju overallt!

2010-01-08 @ 06:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0