bakis i ett stekhett sydney - bra skit

Heeeej!

GRATTIS IDA, antar att jag inte behover oroa mig for att du INTE kommer besoka systemet det
forsta du gor, right? ALSKAR DIG BABY och hoppas du far en riktigt bra dag!

Allt ar fortfarande toppen harborta! Ganska bakis idag i ett stekhett Sydney - inte okej!
Vi var ute i forrgar och igar sa har blivit tva harda kvallar (men helt gratis! Carter ar
bra skit helt enkelt.) Tjejerna ar grymma iaf och jag trivs som fisken i vattnet!

Igar var vi pa Bondi hela dan typ. Lyxade till det med mace d och det var javligt
puligt vill jag lova! :D
Idag har vi inte gjort jattemkt an, varit pa AIFS och handlat. Ska till akvarium sen tankte
vi och imorgon ska vi pa RSA-kurs for vet ni vad? VI HAR FATT JOBB!

Efter en dags sokande fick vi tva jobb. Riktigt bra gjort av oss tycker jag allt. Daremot kommer vi
nog bara jobba pa ett av dom. Det ena ar ett dar vi ska plocka druvor och dom vill att
vi ska jobba minst tva veckor. Men vi kan bara jobba en for den 1 februari sa aker vi
7timmar in i landet for att jobba pa en pub dar vi far gratis boende, gratis mat OCH lon.
Kan inte bli battre tror jag :). Enligt honom far vi stanna dar sa lange vi vill och var
plan ar val att borja resa langs ostkusten i borjan av april kanske.. sa tva manaders jobb
blir det nog iaf. Det kanns riktigt bra och trots att man inte ska lita pa att allt gar bra
sa har jag en riktigt bra kansla i magen :)

Vara roommates kommer och gar. Just nu ar det tva riktigt skona britter som reser var for sig
och som tycker att vi ska sova i kylen. For JA, det ar ruskigt jakla varmt har. Man ar klibbig
pa kroppen hela tiden. Antingen svettas man jarnet eller sa maste man ha solkram. Sa man
kanner sig aldrig riktigt frasch liksom, lite trakigt :P

Det var en bra kvall igar iaf! Vi var pa World Bar som ar ett typiskt Backpacker stalle.
Riktigt skon musik och gratis champagne.. inte helt fel alltsa. Sen avslutades kvallen/natten
i TV-rummet med en film, en hollandare och en skotte. Vi pratade whisky pappa! Han tycker
du ar galen som aker dit flera ganger bara for "that shit" som han sa fint kallade det.

Ikvall blir det nog lugnt dock. Kanske en picknick i den botaniska tradgarden som ar mitt
absoluta favoritstalle av det jag sett av Sydney. Vi maste forbereda oss psykiskt ocksa
for att bo i The Outback (dom kallar det inre landet for outback for att det knappt ar
nagon civilisation dar liksom) i en sjuk varme och utan nagot hav. Though shit.

Hoppas allt ar bra med er darhemma iaf. Jag har antligen forstatt att jag faktiskt ar har
vilket ar en helt otrolig kansla!

MASSA KARLEK FRAN ETT STEEEEEKHETT SYDNEY!



Riktig gourmetmat det dar..


Nattis, jag, Katta, Linnea och Becky :D


Visar upp hostelet.. hoh. Glanset ar forhoppningsvis solkram..


Puuuulig mat pa stranden med varldens skonaste skaningar!


SKAAAAAL! gratis champagne - woho!



Det traditionella toa-kortet ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

ÅÅ VAD GULLIG du är :). ne du behöver inte oroa dig för det :P haha. jobba i två månader hallå när har ni tänkt att komma hem igenkligen ni är saknade <3<3<3

2010-01-13 @ 10:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0