aldrig mer goone!

Ok, vad har hant sen sist?
I forrgar kvall blev det aldrig nan picknick, blev en nykter kvall och lite hang med Vincent medan dom andra brudarna drog ut for lite gratis drinkar. Ja, horde ni det? JAG TACKADE NEJ TILL GRATIS DRINKAR. Sa trott var jag!

Sen igar blev det RSA-kursen. Vi satt i 6h och lyssnade pa en kille som i princip sa samma sak hela tiden:
- Don't sell alcohol to minors.
- Don't sell alcohol to people who's already drunk.
Vi fattade grejen men han var duktig och vi fick vart certifikat, kanns riktigt nice!

Sen gick vi till AIFS och hangde lite. Fixade alla buss och tagbiljetter, sa det kanns ocksa sa himla skont just nu! Var ute och sprang i forrgar foresten och bara nagra minuter efter att jag kommit hem igen brakade det loss totalt. THUNDERSTORM! WOHO, det var galet. Sant dar riktigt hallregn, lite blixtar och lite muller. Gaaaaalet! WOHO. Och det var faktiskt till och med kallt pa natten! Brukar do av varmen typ men da hade jag till och med tacket pa mig! Inte vanligt..

Igar kvall var det ju sista kvallen med skaningarna :( saknar er redan! Vi delade pa en box med goone, inte ok. jag fattar inte vad som ar grejen med den dar skiten men 3 glas racker langt over val. Vi hangde en hel del med Carter och hans kompis, Ty och Vincent. (kommer lagga upp en video dar Ty pratar lite, riktig australienska ar det verkligen!) Vi hamnade pa nagot utestalle, en lagenhet och kvallen avslutades med en Happy Meal leksak.

Idag har INTE varit en rolig dag kan jag lova! Vi har inte gjort nagot alls.. har varit halvt dod. Vi har bytt rum sa just nu bor vi HELT sjalva i ett rum. Egen TV och handfat. LYX!!!! Men vi flyttar till ett annat rum imorgon igen, trakigt!

Hittade en halvfull Nutella burk pa Free Food Shelf imorse. LYCKA!!! :) Sa nu blir det lyxfrulle framover!

Annars ar allt finfint. Solen tittar fram for forsta gangen pa tva dar just nu. Festen har borjat utanfor (dom borjar dricka typ vid tre varje dag har..) men blir en riktigt lugn kvall for oss ikvall. Tror jag an rakna till typ 50 olflaskor pa bordet och vad ar dom? 6st kanske? Jesuses! (bli inte radda kara foraldrar, vi dricker inte ol!)
Vi borjar jobba pa mandag om vi hittar boende uppe i Hunter Valley pa en vingard for att plocka druvor sa da lamnar vi Sydney. Dar jobbar vi i tva veckor, aker tillbaka till Sydney for en natt och sen aker vi till den har puben vi ska jobba pa. Sa har tva lediga dar till i Sydney innan allvaret borjar.

Hoppas allt ar bra darhemma, vi saknar er litegrann ;).
Papi, den har ar till dig:
- To be old and wise you must first be young and stupid.
Tank pa den du!

Cheers mates! / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0