11.08 AVGÅNG!

Japp, mami har packat ner alla värktabletter, magtabletter, vitaminer, plåster, bandage, tejp och jaaa, allt det där hon tycker är viktigt!
Papi har väl inte lagt sig i min packning så mycket, men lika bra är väl det.

Passet är med, träningskläderna är med, godiset är med - JA, JAG ÄR REDO!

Om 25min ska vi träffas nere på stationen och sen blir det några olidliga timmar tills vi sätter oss på planet, phua!

Tog en promme med papi imorse, vi gick och köpte ostbräck. Okej att han brukar fjäska nuförtiden men dom senaste dagarna har det verkligen varit lite extra. Han har till och med mumlat fram någongång att han faktiskt kommer sakna mig. Och tro mig, det är en stor bedrift när man heter Uno Åkesson och aldrig visar känslor!

Mamma sitter och krånglar med ryggsäcken och pappa har tagit fram champagnen;
- Den här öppnar vi när du åkt, höhö!
Yes, han är verkligen på topp nu, pappa Åkesson!

Vi ses i Sydney, mina kära vänner! :)
(& kom ihåg att om du får för dig att läsa alla gamla inlägg så är dom över ett år gamla!)

Ha det braaa och håll tummarna för att vi inte kraschar och dör!
& tack mina älskade föräldrar för all hjälp hittills - ni är bäst!  <3
Puss / johanna.

Kommentarer
Postat av: Magdalena!

Ha det toppen bra!!! och gör ingenting som inte jag skulle gjort! (: PUSSS

2010-01-04 @ 16:49:50
Postat av: fillan

du ger fullständigt fan i att krascha och dö....!!!

2010-01-04 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0