valentine's day

Igar var det alla hjartans dag. Och nej, vi markte det inte. Det var samma gamla gubbar som kom hit och drack ol. En snubbe va har fran 12.30 till 20.15 igar. Vill inte ens tanka pa hur maga ol det hann slinka ner dar..

Vid sjutiden kom Josh, Scott och Wayne (kallade honom dock Ryan hela kvallen - varfor kan dom inte prata ordentligt sa man faktiskt hor vad dom sager?) och forgyllde var kvall lite ;). Nar dom gamla gubbarna gatt blev det lite midoridrinkar, lite partymusik och sen en film pa det med dom tre musketorerna. Riktigt skona killar maste jag saga! Yes, en bra valentines day-kvall blev det! Trots lite missoden pa toaletten och att vi inte kunde sluta glo pa Wayne (som maste vara en bortglomd tvilling till Strand, om man klipper av haret).

Idag blev det stora aventyr! Efter att Sean gett oss bilnyckeln gav vi oss ut pa vagarna! WOHOOOE sager jag bara! Det var sjukt harligt att kora en bil igen faktiskt trots att man var tvungen att vaxla pa fel sida och KORA pa fel sida. Laskig skit. Men aaaah vad harligt det var! Dra ner rutorna, satta pa musik (Scottie glomde alla hans skivor har igar sa vi undersokte hans musiksmak. Det visade sig vara riktigt bra musik!) och bara kora. HELT UNDERBART! Sen att det star lite kossor i vagen da och da, det ar sant man far ta harborta ;)

Val inne i stan handlade jag for en kommande fodelsedag (jag undrar vems?) och sa at vi lite. Far ganska mycket mer i lon an vad vi trodde.. eller, han betalar skatten UTOVER det vi far. Sa en glad overraskning pa kontot och dom dar veckorna ute pa resande fot kanns bara battre och battre ;)

Efter var lilla fard in till Coonamble lekte vi lite i poolen. Eller jag stod nog for det mesta lekandet.. varfor blir jag alltid sa rastlos? Kan aldrig ligga still i solen alltsa. Och ute i sommarstugan nar jag forsoker sola lite seriost slutar det alltid med att jag lagger mig inne i soffan och dor av varmen och mamma skakar pa huvudet. Ahh, sommar i sommarstugan - underbart! :D
Well, kollat klart pa Harry Potter 3 nu och ikvall star det Two and a half men och The Big bang theory pa schemat, myyyyys! :)

Lediga imorgon med. Da ar det stad och tvattdag! Ville knappt slappa in killarna i lagenheten igar med tanke pa hur det ser ut. Och som Scott sa efter att ha inspekterat vart lilla hem:
- Okey girls, you ARE really messy! And this place is really really girly..
Tror han menade allt smink, alla tofsar och alla underklader som ligger spridda lite har och dar. Haha, ja, stadning imorgon som sagt!

JAG AR LYCKLIG! :)
Hoppas ni har det helt underbart darhemma och att ni leker i snon at mig. Sa ska jag leka lite extra i poolen at er :D,
nu mumlar Sean nagot i koket om mat ikvall och rummen ar uthyrda, vilket betyder att vi maste dela kok med massa frammande manniskor dom narmsta dagarna. Hmm, struktur!

cheers! / j.
can I be your valentine?


Beckas kommentar nar hon knapper den har bilden:
- Nu ska vi visa Kicki att vi ar halsosamma och dricker vatten har! Fast du kan ju gomma chipsen..
Sa den har tillagnar jag dig mamma :D


Wayne, Josh och Scott kom pa besok! :) (okej, har syns det inte men jag lovar att Wayne ar galet likt Strand!). Och Scott fick for sig att vara bartender for nagra minuter..


HELT UNDERBART! :) :) :)


Att glida runt i Seans bil maste vi gora til en vana.. basta nagonsin!


Som sagt, vi hittade massa bra musik pa Scotties skivor - haha! :D
Kolla och njut for jaa, vi ar galet lyckliga just nu! :D

Kommentarer
Postat av: rille

ni verkar ha roligt, men hur pratar doddan? :P skaffat ny dialekt? haha :)

2010-02-15 @ 11:00:12
Postat av: Kicki

Nu är jag helt lugn gällande drycken,men ser inte vad Ni äter? Det var ju gulligt att ni tänker på mig. Hm hm det där med att släppa ut Er i bil, han är inte orolig han chefen??

Kram

2010-02-15 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0