Rebeckas fodelsedag

Har kommer lite bilder fran dagen :)


For mig ar det ingen fodelsedag utan att bli vackt av skonsang, sa det ar precis vad Becky blev! :) (hoho, skonsang vet jag inte om vi ska kalla det iofs). En chockladkaka, lite paket och en ballong :)


Ja, ni ser ju sjalva. Tummen upp for Australien och tummen ner for Sverige..


Jag, Becky och AK akte in till Coonamble for att luncha med Amanda nar hon fick lunchrast. Becky fick svenska pepparkakor som present av Amanda - cutie!


Shit happens.. AK glomde nycklarna i bilen sa vi fick be en snubbe bryta sig in i den. Bra skit det dar.


Chillade lite vid poolen ;)


Sen fick vi finbesok :) Josh och Scottie kom fran Coonamble och Jess och Kayla kom ner for att fira Becky! :D


kvallen slutade med att jess och var chef gick losa pa barskapet och vinskapet..

Jaa, det var en bra dag helt enkelt ;). Som annu en gang slutade skrattandes at Josh.. han ar antagligen en av dom roligaste manniskorna jag nagonsin traffat! Ja, han och Safetylocker da saklart. Jag alskar det har, att traffa sa otroligt manga olika manniskor som paverkar en pa olika satt. Jag vill aldrig aka hem!
"I'm a nice bloke.. so if you want to throw up, just do it. I will like you anyway."
och sen skrattet pa det.
"Taahaa"
LOVE IT! :)
Sorgligt men sant, det ar nog hans och Scotties besok jag kommer sakna mest nar vi aker tillbaka till Sydney.

Idag mar vi som vi fortjanar antar jag..




Jaa, det gick sadar att fa med bada.. och nej, det ar inte inovat att saga See ya i slutet :P
Nu ska jag ga och forsoka vakna upp fran de doda for om en timme ar det dags for jobb.

Cheers mates! / j.


I told myself I won't miss you
But I remember
What it feels like beside you
I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me

Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Jag älskar er, ni är så fina<3

2010-02-24 @ 11:05:00
Postat av: Anonym

Fanva ni är sköna alltså videoblogga mer hhahahaha.

2010-02-26 @ 11:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0