I know where you sleep..

Becky har lovat att gora comeback i bloggandet.. hon kanner sig val helt enkelt inte mogen riktigt an ;)

Haromdan fick vi besok av en brunorm.. (ni som inte vet: den ar giftig. sadar giftig att man dor av den.) Sean, som ar naturens hjalte, vagrade doda den men den forsvann sa smaningom. Becka daremot tog inga risker. Vi satt i soffan dar pa natten och kollade film. Jag drog upp ett av benen.
- Ah, sag till om du drar upp bada benen, for da vill jag ocksa gora det!

Becka gar pa toa. Tre sekunder senare hor jag ett skrik.
- FAN! Jag glomde kolla om ormen ligger i toaletten.

Pa morgonen nar vi vaknar innan hon satter ner fotterna pa golvet:
- Maste bara kolla under sangen och sa.. ormen kan ju va dar.

Och sadar holl det pa.. men ja, det ar val bast att ta det sakra fore det osakra, speciellt eftersom en av snubbarna sager sahar (nar Becka fragar om det finns nagon chans att overleva om man blir biten)
- Yes, you may survive if there's a hospital nearby.. but out here? Noway!
Japp, vi blev sa mycket lugnare av det. man tackar man tackar!

Igar var forsta kvallen vi fick jobba hart. Hela kvallen. Amanda fyllde 19 och det kom en del som ville fira detta. Saa.. det var rom och cola, midori och apelsinjuice, red rum och sprite.. och sadar holl det pa. Vaaaaldigt avancerade drinkar vi haller pa med harborta ;)
Kvallen/natten avslutades i koket med Sean. Lite choklad for Becka och lite kex for mig.

Sen har vi startat ett Harry Potter maraton. Amanda har alla 6 filmer och vi har klarat av tva hittills. Dom ar sa himla sma och sota i dom filmerna alltsa :D.
Men! Nu har ju OS faktiskt officiellt startat sa jag gissar pa att WIN-kanalen kommer rulla pa tv'n storre delen av dygnet. Sa jakla nice :D.
Maste bara hitta nagonstans dar man kan kolla vad som sands nar liksom. Snubbarna har pa puben verkar inte riktigt vara "kolla pa OS"-typen av snubbar. Och Sean bryr sig bara om trad och djur sa han vet nog inte ens vad OS ar.. nej, det har far bli ett uppdrag!

Nehe, ska val kanske ga och kolla skafferiet om det finns nagot atbart innan det ar dags att joina Becka i baren. Hoppas pa en lugn kvall och att vi kan stanga innan tolv. Men antar att det bara ar onsketankande.
Ska forsoka komma upp tidigt imorgon och springa. Sprang vid 12-tiden igar pa dan och det var inte det smartaste jag gjort :P

keep it up! / j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0