GRATTIS MORMOR!

GRATTIS VARLDENS BASTA MORMOR PA 89-ARS DAGEN! :)
du borjar ju bli gammal mormor!
HOPPAS DU FAR EN JATTEBRA DAG, AVEN ATT JAG INTE AR HEMMA OCH KAN FORGYLLA DEN. ;)

Annars flyter det pa ratt bra har maste jag saga. Igar blev vi tillfragade om vi vill folja med pa pighunting. Da aker man alltsa runt i en bil pa natten, nar hundarna darbak borjar skalla sticker man ut, slapper los hundarna och sticker ut i skogen for att leta reda pa svinen. Hmm, kanns val lite sadar men man maste val testa pa det med? Sa vem vet, om nagra veckor kanske vi springer runt i skogen mitt i natten pa jakt efter vildsvin :P

Igar var det en riktigt lugn kvall och vi traffade en snubbe vars dotter ager Hunky Dory, fish n chips restaurangen som ligger pa samma gata som Jollys i Sydney dar Vincent jobbade. Alltsa, varlden ar sa mycket mindre an vad man tror..
Kvallen avslutades, som varje kvall, med film i lagenheten. Igar blev det Ladder 49. Och aven att sett den minst 2 ggr innan borjade jag stortlipa.. sa tittar jag pa Becka.
- BECKA! HUR KAN DU INTE GRATA NU?
- Alltsa.. om jag ska va arlig forstor du stamningen lite..
Haha, forlat for det.

Traningen gar fortfarande at pipsvangen. Men eftersom jag faktiskt inte kommer hem till Goteborgsvarvet i ar har jag nu bett pappa att anmala mig till Lidingo istallet. For sa mycket kan jag saga, till Lidingoloppet ar vi hemma ;). Jag langtar efter att fa trana till nagot och jag vet att jag sa att jag aldrig skulle springa Lidingo utan att gora en svensk klassiker. Men shit, nagot maste jag ju ha att se fram emot!

Borjar inte jobba an pa nagra timmar sa vi far val se vad som hander. Har snart last ut forsta boken av Twilight (shit vad mycket battre den ar pa engelska.. allt later sa mycket battre.) och Becka har precis borjat pa Da Vinci Koden. Det har kan bli intressant!
Sa det blir nog lite lasning helt enkelt, kanske lite simning och om jag kanner oss ratt kommer vi somna en stund med. Men sova har jag inget emot - sa lange jag far behalla dom bra drommarna :)

Och fick somna till lite Winnerback igar med (lite svart att fa sin vilja igenom nar Becky har en bestamd uppfattning om vad bra musik ar. Men jag ska nog fa henne att forsta vilken kung Winnerback ar :D)


Var katt! :) Valdigt gullig..


Beckas valentines present. Haha, skrattar fortfarande :D

Nehe, ska nog dra mig sakta men sakert dom 100 metrarna det ar till poolen.. aouh :D

Cheers! / j.

Vi vinner ingen tid
Och vi får inte vänja oss för då är allting förstört
Jag är hos dig igen
Som du kanske redan hört

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0