GRATTIS EMILIA!

Manga fodelsedagar dom har dagarna..

GRATTIS MIN ALSKADE SYSTER PA 26-ARS DAGEN!!
HOPPAS DU FAR EN UNDERBAR DAG! :)
Halsa Calle och Svante fran mig!
jag saknar er :(

Och imorgon are Beckys 20-ars dag. Grymt!

Cheers! / j.

Lite bilder fran dagens aventyr:


Om ni tittar noga sa ser ni nagra kangurur hoppa ivag :). Vi va bara 20 meter ifran och det var sjukt haftigt!


Sean och Rebecka pa "berget" vi gick uppfor. Otroligt vackert!


:)


Becky klappar en kanguru :)

Yes, det var en bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS! Rebecka från Kicki o Uno. Förstår inte det där med kängurun!!! Först en bild på 20 m som var häftigt o sedan när Rebecka klappar en känguru. Är den helt tam?

2010-02-22 @ 19:16:48
Postat av: Emilia Å

TACK GÖLLE! Jag har haft en väldigt fin dag med tretton minus och sol och snökaos i sthlm. Gillar att min födelsedag är en kaosdag.



Jag fattar inte heller det där med kängurun, VAD ÄR GREJEN MED KÄNGURUN? Har ni skjutit den?



Calle ligger i soffan och Svante i fåtöljen och vi saknar dig med, pusspuss!

2010-02-22 @ 19:41:10
Postat av: Johanna

Men shit syrran, tror du serri att vi skjutit en kanguru eller?



De forsta vi sag var pa ett berg. Dom var fria och vilda. Helt galet att vi kom sa nara anda!



Den andra har dom pa ett stalle dit dom tar sjuka djur dom hittat i skogen for att ta hand om dom. Kangurun heter Skippy och ja, den var tam :)

2010-02-22 @ 23:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0