do you wake up on your own?

Varmen har kommit tillbaka.
Och den ar inte nadig :P. Lag vid poolen nagra timmar igar och har brant mig pa alla dom stallena jag missade att smorja in.. typ halsen och precis vid ogonen (ser ungefar ut som jag blivit slagen). Valdigt charmigt med roda flackar lite har och dar, haha!

Annars var dagen lugn igar.. Amanda och AK (en tysk tjej som jobbade har innan oss och som kommit tillbaka for att hanga med Amanda i en vecka) kom forbi med en Valentines Day cake. Mona och Anders, det kanske ar dags att bli lite oroliga nu ;). Det var Nathan som skickat dom att kopa en Valentines Day present till Becka. VALDIGT gulligt, haha!
Men ja, Nathan ar val inte riktigt Beckas typ sa hon kanske foljer med mig hem anda ;). Och det roligaste ar att dom aldrig pratat med varandra men Nathan ar "drop dead in love" som dom sager har. Jag kunde bara inte sluta skratta. Men kakan var god sa den tackar vi for :D

Idag har det varit en ruskigt trakig dag.. knappt nagra gaster pa dom fem timmarna jag jobbade. Bill kom ju - saklart. Han har varit har VARJE dag sen vi borjade. Hans dietist har sagt "max 2 ol om dan" men tror inte riktigt han lyssnade pa henne. Han gav oss en rocket melon iaf, sa borjade sakna mamma litegranna som ar helt galen i sana dar.

Och nu kom Sean hem med massa mat. Han ar verkligen sa himla gullig, haha. Han koper massa olika frukter han vill att vi ska testa, goood juice och han ville visa att han hade kopt kattmat med lite mer fibrer i an vanligt. Ja, man kan knappt kalla honom chef men han ar otroligt snall! Nu kom han in med nagra kiwis och fragade om jag sett sana innan och att dom ar goda att anvanda med glassen han kopt - CUTIE!

Traningen gar at pipsvangen just nu. Det ar alldeles for varmt for att springa och nar det ar morkt vill jag inte. Alldeles for manga laskiga djur for det. Och vill inte beblanda mig med alla skolbarn som kommit hem och intagit poolen just nu heller..
Anstrangningsastma? Kanns lite oklart det dar. Trodde ju bara att jag var riktigt otranad?

Igar raddade Amanda livet pa mig iaf. Bokstavligt talat. Har inte haft nagon bok att lasa sen vi kom hit och nar vi akte till Amanda igar drog hon fram lilla ladan med bocker, haha. Och valet var ganska sjalvklart. Feel good-bocker med en STOR dos av karlek, japp, det ar det jag behover: Twilight!
Sa nu borjar jag om med ettan och hinner nog dra igenom alla fyra innan vi aker harifran igen. Jag hatar att lasa samma bok tva ganger men med Twilight bockerna kanns det helt okej ;)

Det ar konstigt, idag har vi varit har i 6 veckor, och jag har inte haft nagon jobbig hemlangtan an. Ibland nar jag bara ar borta en vecka eller tva kan jag borja langta hem men det har inte hant an. Visst har det kommit stunder man bara vill hem och visst har det kants otroligt frustrerande att inte vara hemma ibland. Men sen inser man var man ar, vad vi gor och hur otroligt bra vi har det. Och da forsvinner allt sant.
Jaa, jag alskar det har!

Mina tva favoritord: reckon och schubby (stavning?).
"Do you reckon?"
Haha, man kan ju bara alska det :D
Cheers mate / j.

whatever you say
whatever you do
there will be good times waiting for you
whatever you hear
I won't disappear
I promise you that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0