back at kings cross

Jaaaa, vi ar FINALLY har igen! Klockan ar halv tva pa natten och jag ar nog egentligen i stand att skriva ett blogginlagg men jag gor't anda! Vi fick en gratis timme internet nar vi checkade in sa varfor inte? :)

Dagen har varit till belatenhet ganger tusen! Istallet for att ligga pa rummet och gora ingenting som vi gjort storre delen av dom tva senaste veckorna har vi:

- Akt buss i 1h och 15min. Trevligt och en valdigt kall AC. Det gillas!
- Akt tag i 3h. Vackraste vagen nagonsin sa det var inte sa farligt.
- Sett Operahuset igen. Man blir aldrig trott pa den byggnaden..
- Atit pa Mace D (2 ggr.. fyllemat pa Mace D is the shit!)
- Postat vykort (en vecka efter att jag skrivit dom.. battre sent an aldrig!)
- Kopt mackor och chips (9timmars resa vantar imorgon..)
- Traffat dom finaste skaningarna i varlden (vi har fruktansvart roligt med dom och kan knappt vanta tills vi ska traffa dom i sommar igen!)
- Hangt lite med Vincent (eller ganska mycket. Antagligen sista gangen nagonsin vi traffar den enda killen med limegrona och rosa flip flops - man bara maste ta tillfallet i akt!)
- Varit ute med vara nya roommates (valdigt trevlig britt och en osterrikare. Gud vad jag alskar att hela varlden ar pa samma stalle!)
- Druckit goone - finns det nagot alternativ nar man ar pa Jollys med skaningarna och Vinnieboy? Nej, trodde nog inte det va?
- Inte packat upp eller baddat vara sangar (eller jo, Vincent gjorde ett talt med min sang innan men jag tror inte det raknas..)
- Dansat (Empire ager!)
- Traffat aborginer (Becky var tvungen..)
- Varit lyckliga (det ar sa himla svart att inte vara lycklig i Kings Cross i Sydney. Jag tror det var meningen att jag ska leva har.. egentligen)

Ja, som ni kanske ser har vi det otroligt bra men om 3,5h ska vi bege oss harifran och upp till Quambone. Jag hade verkligen velat stanna har nagra dagar till.. gunga med till Travis rost, hanga med Vincent i tv-rummet och bara leva ett tag till har. For det finns nog inget battre stalle :)
Men, det ar dags for nya aventyr, nya manniskor och nya utmaningar!

Och aven om det blir langtrakigt kommer jag alltid vara glad att ha fatt chansen att testa pa "The real Australian life" for jag vill se mer an strander och turistorter. Vi far se vad som hander helt enkelt!

Becka halsar harborta!
Vi borde sova - men jag vill inte.
Kanner pa mig lite smatt att det kommer spenderas nagra timmar i TV-rummet innan det ar dags att ge sig av. (mamma, jag behover din hjalp varje gang jag ska packa igen. det gar liksom inte bara ner i vaskan sa latt som nar du gjorde det.. hmm.)

Nehe, dags att forsoka fa ordning pa fingrarna!
Hoppas ni har en bra daaaag! Bara 2 veckor kvar till Valentines Day (som Valentine - osterrikaren i vart rum, fatt hora x antal ganger idag..)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Eve

Babe ! så kul att läsa att du trivs och verkar ju helt kanon . men det där med att du skulle leva där gillar jag inte, du ska komma hem igen :) have u found your loverboy yet ?!

2010-02-01 @ 17:37:12
Postat av: Mamma

Två meningar i bloggen måste vara från någon annans fingrar "Jag tror det var meningen.." och "för det finns nog inget..." Om det mot förmodan är Dina som skrivit de orden är det tur att mamman känner Dej så väl och vet att de känslorna kan ändras snabbt. Becka jag väntar på att läsa något från Dej.

Kramar från mamma

2010-02-01 @ 22:21:51
Postat av: johanna

Eve, allt ar kanon och vi trivs som fisken i vattnet ;) Haha, needa, jag kommer hem - no worries! och nejdu, ingen loverboy har inte.. sant far vanta tills jag kommer hem ;)



Mamma, oroa dig inte! vi kommer hem :)

becky kommer skriva ett inlagg dom narmsta dagarna. hon ar forberedd!

2010-02-03 @ 02:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0