Alskade Rebecka..

Grattis pa fodelsedagen min fina alskade Rebecka!

Nar vi akte hit hade vi ingen aning om vi skulle vara i Australien eller Sverige pa din fodelsedag och det slutade med att vi ar i Quambone. Jag hoppas du far en riktigt bra dag anda och du vet ju att det riktiga firandet klarar vi av i Sydney om en manad :). Jag menar, 20 ar och 1 manad ar ju ocksa ganska stort att fylla!

Tack for att du faktiskt foljde med mig hit. Efter att jag snackat om Australien i over att halvar klacker du ut for ungefar ett ar sen:
"Jag har ocksa tittat pa det dar Work & Holiday faktiskt"
Sen tog det nagra manader att overtala dig men har ar vi :) Och jag ar sa himla glad att jag far uppleva det har med dig.

Alla skratt vi har ar ovarderliga. Det finns inget battre an att ligga i sangen och skratta at ingenting, eller att satta pa en skitlat och dansa jarnet.
Tack for att du ger mig the time of my life. Och tack for att du star ut med mig varje dag. (aven dom dagarna jag inte byter toarulle, dom dagarna jag snor din kudde, dom dagarna jag vill lyssna pa Westlife eller Winnerback och till och med dom dagarna jag ar tjurig och inte orkar med nanting.)

Jag alskar dig Rebecka :)
& jag vet att vi har sjukt manga aventyr tillsammans framfor oss, aven nar vi kommit tillbaka fran den har resan!

GRATTIS PA 20-ARS DAGEN! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0