you gotta be skon!

Yes, det ar Akesson har igen! Det regnar ute sa vi har inte mycket annat for oss..

Igar bytte vi alltsa hostel. Och sakta men sakert anpassar vi oss till backpacker-livet igen :). Tappade ut en Aerogard igar nar vi var pa vift med all packning och ingen av oss orkade boja sig ner och ta upp den sa ooops, den ligger nog kvar dar. Vi far helt enkelt hoppas pa att myggen ar snalla mot oss!

Eftersom shuffle-bussen aldrig dok upp tog vi en taxi bort till Cape Byron Lodge dar vi bodde inatt (myggtoalett, stora grodor och vaaaaldigt drogpaverkade rumskompisar.. vilket stalle!). Det borjade sporegna och Akesson glider in i entren med alla vaskor och blota flippflopps.. yes, mina kara vanner, jag gjorde en grym entre. Vi ar lyckliga att aggen inte krossades!

Kvallen gick at till valdigt mycket EJ BACKPACKER-stil och sen somnade vi innan klockan var tio.. vaknade igen vid halv ett och insag att jag hade alla klader pa mig.

Idag var det dags att hitta nytt boende (vi kor numera pa stilen "det ordnar sig..", nar vi insag att vi bokat fel dagar efter surflagret sa var det tal om ett tag att vi skulle sova pa mojo-bussen.. ja, det ordnar sig alltid mina vanner!). Och det gjorde det aven denna gang, vi hittade boende och nu bor vi pa samma hostel annu en gang som Charlie The Man! Hahaha, engelsmannen vi traffade pa Wake Up i Sydney. Valdigt mystisk man men ack sa skon!

Nu kakar vi kex och det blir kanske Piren ikvall om det spricker upp litegranna :)

Cheers dudes! / j.

I rummet pa Mojo Surf Camp - alla i rummet ar tillbaka utan Sebastian, fransmannen som aldrig sa ett ord.. Nar han kommer tillbaka skriker Amy:
- Sebastian, your badass! What are you doing out so late?
- Ehhmm..
Hollandaren:
- Amy, its half past ten.
- Oh..

- Okey, we're screaming on three!
- Ok, one, two..
- Eh, I was just kidding.
- Oh..

Jag och Amy ligger pa surfbradorna ute i vattnet.. alla andra ar otroligt seriosa och forsoker fanga varje vag som kommer in.
- Amy, it's coming a big wave.. should we?
- Oh shit, what to doooo?
- Hold on to your board and pray that we will survive, dude!

- Jaaaack, come back!

- What are you wearing?
- Weird english badass.. I'm in bed! What are you wearing?
- A g-string made out of barbed wire, ouch!
- Take it off and put it in your mouth!
- Literally pissing myself laughing!

- Did you play some Super Mario last night? I hope you won!

Kat kommer in i rummet laaangt efter alla andra men alla ar vakna och vi har lamnat lite laskiga meddelanden till henne, da hon hellre spenderade kvallen med Mario an med oss. Nar hon gar in skriker hollandaren:
- It's Kat, it's Kat! Turn the light on!
Efter sjukt mycket skratt och nar alla haller pa att somna hor man Kat i morkret:
- Creepy people.. I'm afraid to fall asleep in the same room as you..

Jag sager som jag och Becky har som motto den har resan:
- YOU GOTTA BE SKON!

When will the world start spinnin'
And what happened to my happy ending
Learning what it takes, to turn this page
Didn't know how to walk away

Kommentarer
Postat av: Richard

nu är det dags att jusssi tjatar på becky om att hon ska blogga tycker jag !

2010-04-10 @ 10:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0