rainbow beach

Var buss gar om 1,5 h sa just nu dodar vi lite tid :)

I fredags gick vi ut med en norrman, en svensk och en engelsman.. det var intressant kan man val saga. Haha, vi agde upp dansgolvet iaf (bokstavligt talat, eftersom det inte var nagon annan som dansade..) och hade ruskigt roligt!
Mindre roligt var det i lordags.. men vi kom upp och gick en tva timmars promenad i Noosa National Park (kanske inte det smartaste vi gjort dagen efter.)

Sen regnade det resten av dan och vi avslutade lordagen med tva filmer :D
I sondags satte vi oss pa bussen till annu ett stalle dar vara mobiler inte vill fungera; Rainbow Beach. Det var soooool sa vi spenderade nagra timmar pa stranden (jag gick, becka sov. fair enough!)

Pa kvallen stack jag ut och sprang. En tom strand under stjarnorna - helt gaaaaalet. Det ar svart att sluta skratta och le nar man inser hur jakla bra man har det har. Att kunna springa i 1h utan att stranden tar slut under stjarnorna.. jesuses! Fast nar jag insag att jag faktiskt ar radd for vatten och att vilket monster som helst kan komma upp och ata upp mig sprang jag tillbaka..

Igar tog vi en lang powerwalk pa stranden precis innan dagens regn borjade osa ner. Kande mig inte riktigt pigg heller sa dagen spenderades i sangen med en bra bok :), precis vad jag behovde!

Nu ska vi iaf vidare pa nya aventyr. Herveyt Bay ar nasta stopp och imorgon satter vi oss i en bil med fortfarande for oss okanda manniskor och ska spendera tva dygn med dom pa varldens storsta sando :)
Inga duschar, inga toaletter, sova i talt med massa dingos springande runt oss - kan ju inte bli battre ;)

Sa, om vi overlever alla dingos sa hors vi i helgen! :)
Annars (som jag och Becka brukar saga om vi tror att vi ska do inom kort):
- Jag har haft en sjukt rolig resa och halsa dom dar hemma att jag alskar dom!

Cheers / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0