noosa and it's raining

Ja, gott folk, vi har hamnat mitt i den svenska sommaren. Det regnar, regnar och regnar. Vi bor 2 minuter ifran en saaa otroligt vacker strand men tjaa, det regnar som sagt.. var ute och gick dar imorse iaf och det var galet vackert! Vill bara ta med allt hem och visa er! Gar knappt att forklara.

Annars ar allt fortfarande bra :) Brisbane var grymt och det var jobbigt att lamna Amy i receptionen. Hon ar en san harlig manniska och det ar svart att inte skratta nar man umgas med henne.. see you in Portugal sweetie!

Vi ar langt ifran klara med Australien men sakta men sakert borjar man sakna en hel del darhemma. Min sang - framforallt, inget illa menat mot hostelsangar men det gar inte ens att jamfora med sin egen.. jag saknar hemmalagad mat (vi satt och pratade haromdan om vad det forsta vi ska ata nar vi kommer hem blir och sjalvklart sa vi nassjopizza. Men sen borjade Becka snacka om potatis och kott och grejer.. men det enda jag kunde komma pa att jag verkligen ville ha var pappas spaghetti och kottfarsas, ar det inte sorgligt? har ater vi pasta nastan varje dag och det ar det jag vill ha nar jag kommer hem, hahaha!). Jag saknar att kunna lagga kladerna i tvattkorgen och nasta gang man ser dom ar dom ihopvikta pa bordet. Haha, hemma ar man verkligen bortskamd alltsa.

Sa vad hander har annars da? Tjaaa, inte mycket. Vi njuter av varje sekund (kollar ut genom fonstret och det sporegnar - ok, jag njuter inte just nu) och allt gar prima. Onsdag nasta vecka aker vi self drive-tour pa Fraser Island, som ar varldens storsta sando. Vi paras alltsa ihop med lite random manniskor och satter oss i en bil i tre dar och bara aker runt. Kommer bli grymt! Tills dess stannar vi i Noosa nagra dar till, vi drar till Rainbow Beach och sen upp till Hervey Bay. Livet leker pa ganska bra ;)

Nudeldieten gar val sadar om jag ska erkanna, men det kommer nog funka finfint snart! Mina loparskor kommer overens med mig och den har anstrangningsastman det var tal om kanner jag inte av ett dugg - yeeeepp!
Festerna ar det daligt med just nu men det blir det snart andring pa! :D (nej mamma, bli inte orolig)

Ska nog spela lite kort nu och sen drar jag pa mig mina favoritskor for att svettas lite langs stranden :) - life is good..

keeping it unreal / j.

Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
vi har försökt att fånga den andra
men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0