Mojo surf camp 5 days

Oj.. vad har hant sen sist?

I sondags blev det jobbigt - igen. Scottie och hans bror Andy hamtade upp oss utanfor Wake Up och vi akte ivag pa bio. Gold Class (vilket betyder asstora fatoljer, man bestaller in det man vill ha, man har ett litet bord och jaa.. lyx!) och efter det blev det Mace D. Sen var det dags for annu ett hejda. 2 manader fick jag spendera med Scottie och det var val alldeles for lite egentligen.. men ja, jag vet nagonstans att vi traffas igen och det kommer bli awesome!

I mandags gick Mojo Surf-bussen upp till The Beach House och det forsta vi gjorde var att dra pa oss vatdrakter och ge oss ut i vagorna. Jag och Becka trodde dom skamtade forst. ASSTORA vagor och dar var vi, med en surfingbrada vi inte riktigt visste vad vi skulle gora med..

Men timmarna i vattnet gar fort och igar (efter 5 surflektioner) vagade jag ge mig ut pa dom riktigt stora vagorna i Spot X (yes, vi bytte stalle efter tva dar). Det var en heeeeelt sjuk kansla att sta pa bradan och rusa mot stranden.. waaah, vill gora det igen och igen och igen!

Sa vad gjorde vi dom timmarna vi inte surfade? At sjuuukt god mat, skrattade at det skona crewet, hangde med the circle of trust (som vi aker till Nimben med imorgon..) och ja, bara levde. Helt underbart!
Idag kom vi upp till Byron Bay och om en timme ska vi ner till The Beach Hotel med hela Mojo-gruppen och fira att va faktiskt overlevde ;)

Vi har Kat - som dodat en fagel med en tennisboll och spelade Super Mario en kvall..
Vi har Amy - som vill hora ALLA dirty details och ar valdigt lattroad.
Vi har Ina - som lyckades saga nej en gang iaf!
Och the swedish girls.. Yes, I love it!

For ja, vi har uppskavda hander och knan, traningsvarken kanns i varje liten muskel och saltvattnet guppar runt i magen. Sammanlagt har vi surfat ca 17 timmar dom senaste fem dagarna och det har varit helt underbart!!!

Nu ska vi surfa oss vidae mot nya aventyr och jag kan knappt vanta! Mitt huvud ar forvirrat och allt kanns lite sadar ibland men jesuses, vi ar pa var livs resa och jag forsoker bara njuta av varje liten sekund!

Bilder fran veckan kommer sa fort jag har lite mer tid! :)

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Ni rekommenderar alltså att åka på denna surfkursen? Hur var det med fester och så vidare? Ni såg inga hajar eller liknande? (är livrädd för det där med hajarna..)

2010-10-20 @ 22:37:38
Postat av: Nyfiken

Svara gärna till min mail :)

2010-10-21 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0