brisbane

Lite bilder fran dom senaste dagarna;


Picknick i Byron Bay med The Circle of Trust :)

Australiens ostligaste punkt :)

 


Dags att lara sig att halla ordning, Akesson? ;)

Vissa pallar inte trycket efter en dag pa stranden ;)


Utgang pa g!


:) :)


VI hittade Amy har i Brisbane - yeeey!

Yes, vi ar i Brisbane och vi lever fortfarande. Vilket ar lite av ett mirakel sen gardagen..
Jag har hittat tillbaka till mina loparskor och vi har numera ingatt i forhallandet vi hade forut - kanns muy bien! Lite oklart nar vi aker harifran men dagarna i Surfers var grymma och jag gissar pa att dagarna har kommer vara minst lika bra! Vi overraskade Amy genom att checka in pa hostelet hon jobbar pa, sa nu ar vi glaaaada! :D

Och ja, nasta gang det bloggas ar det Becka som bloggar sa hall utkik for sjutton! Det kan bli intressant.. hon ar numera ett riktigt partyanimal!

Cheers dudes / j. med assistent Rafaela bredvid mig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så roligt att få se lite bilder. Verkar fortfarande vara varmt trots vintertid. Nu ser jag fram emot Rebeckas inlägg så man får veta lite "sanningar igen" :)

Kram

2010-04-11 @ 14:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0