bedbugs...

Tankte bara skriva ett snabbt litet inlagg innan vi aker vidare pa nya aventyr! Har haft underbara dagar har i Agnes Water som har spenderats pa stranden :). Har hunnit med lite festande med lite mysko manniskor och en hel del somn - great!

Haromdan nar jag var ute och gick en av mina dagliga promenader pa stranden tankte jag pa hur jakla bra vi har det har.. vi bara glassar runt och leker. Har inga masten overhuvudtaget (forutom att komma med bussen, vilket har gatt prima helt enkelt!) Ja, vi har ett gott liv med andra ord :D.. vill aldrig aka harifran! Har varit valdigt anti-Sverige dom senaste dagarna, haha. Men! Jag har gjort lite nytta har ocksa vill jag lova! Fick ett mail av Vincent haromdan:

Lekkerding!
I never really got to thank you so... Thank You :D
I'am still not smoking, and I'am loving it. not smoking is way cooler, all my friends are like: "dude, you wanna cigarette?" and i'am like "nah dude, I quit" and they are like: "wooow awesome.." And then i'am just standing there acting real cool and stuff, you know, just like: "yeah i'am the man, thanks hot swedish johanna"

Vincent ar cool numera med andra ord! haha :)

Yes, ikvall ska vi satta oss pa en buss i 10 timmar och klockan 7 imorgon ar vi framme i Airlie Beach dar vi ska hanga nagra dar och pa sondag ar det dags for en liten battur pa nagra dar. HELT UNDERBART!

Hoppas allt ar bra med er darhemma :). Vi har invaderats av bedbugs! Det vi trodde var myggbett pa Rebecka sen Fraser visade sig vara bedbugs.. hon har ca 70 bett (bara 18 pa ena armbagen, yes, jag har raknat!) och det kan va sa att dom har foljt med oss i ryggsackarna. Far nog spraya dom sen. Men jag ar bettfri an sa lange! Bedbugsen var nog i Beckas sovsack, inte ok!

 

Cheers dudes / j.


Kommentarer
Postat av: Mamma/Kicki

Låter inte så trevligt med "bedbugs". Var snälla och lämna dem i Australien när Ni åker hem. Bra Att Du propagerar antirök Johanna. Förstår inte att ni inte längtar hem lite, våren börjar ju komma nu. Kramar

2010-04-27 @ 16:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0