- do you have tva hal i vaggen here?

Byron Bay ar grymt - minst sagt! Och att vi hamnat pa ett riktigt nice hostel gor ju inte saken samre.

Igar var det mulet nastan hela dan sa vi hangde pa en marknad och hade lite picknick pa stranden med The Circle Of Trust - oja, det var myyyysigt! :)
Sen pa kvallen skulle vi ga ut men the oldies pallade inte sa jag och Becka tog en liten tripp sjalva. Och tjaaa, det slutade med en hot dog och en harlig liten promme hem! Vi traffade var alskade Charlie iaf, haha!
Natten gick at till lite telefonsamtal, sa man var naaaaadigt trott imorse. Men va sjutton, sova kan man gora en annan dag! Och skonaste svensken pa vart rum letade efter ett uttag igar, gar fram till tva engelska tjejer och sager:
- Do you have tva hal i vaggen here? No?

Idag har timmarna spenderats pa stranden med lite moln emellanat. Den outhardliga varmen har forsvunnit och det ar faktiskt behagligt att vara utomhus (mamma, las det och bli stolt!) (och nar vi anda snackar om att bli stolt: jag numera alskar tomater! hur gick detta till?)

Vi trivs, precis som vanligt! Att vi har varit har i 3 manader imorgon kanns otroligt konstigt. Pa dom 3 manaderna har vi lagt pa oss x antal kilo sa idag borjade vi pa var nya diet. Ingen mer choklad och inga mer chips! Pasta (jag vet, inte sarskilt nyttigt men jag har planerat att borja springa lite igen) och vatten far det bli resten av resan! haha.. hemskt men sant.

Pa torsdag drar vi vidare till Surfers Paradise vilket kommer bli riktigt kul! Seriost tjejer, stranderna har ar FULLA av snygga surfkillar.. vart man an tittar sa finns dom dar. LIVET AR GOTT!

Mamma skickade nagra bilder fran paskfirandet och jag blev lite avundsjuk maste jag saga. Trakigt men sant - vi har inte atit ett enda paskagg.. vad ar det om? Har knappt markt att det varit pask! ILLA.

Nehe, nu ska vi glida vidare pa vara fortfarande ganska vita ben och lista ut hur vi ska ta oss till det andra hostelet som ligger lite utanfor Byron..

Cheers / j.

Grant my last request,
And just let me hold you.
Don't shrug your shoulders,
Lay down beside me.
Sure I can accept that we're going nowhere,
But one last time let's go there,
Lay down beside me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0