- livet leker, vi steker

Hej hopp hallå!

Jag är trött idag. Megasuperdupertrött. Trots att jag la mig igår vid kvart över nio? Iofs pratade jag med Joakim till typ kvart i tio eller något, men hur fan kan jag vara trött efter 8 timmars sömn när jag egentligen brukar sova typ 6? Hmm, den tåls att tänka på!

Well, up it was vid sju imorse. Eller ja, om jag kom upp som jag skulle är en annan fråga som behöver besvaras. FAN vad ont jag hade i kroppen imorse! varför var jag inte mer vältränad inför lidingö? va va va? Jag blir förbannad på träningsvärk och höftvärk. Döda mig! Tack.

Ok, nog med emotalk för en dag! På internationell ekonomi så lekte vi med länder. Jag och Fillzoe om vi ska gå in på details <3, and I kind of love it! :) Det går inte beskriva med ord för vad du betyder för mig. Bro's before hoe's, always <3

Sen gick dagen ganska snabbt faktiskt (måndagar som annars brukar ta åratal och lite till). På lunchen drog jag, Becka och Fillzoe downtown för lite pizzaintag och oj, det var gott! Och lite skratt hanns självklart med. Guys, you're great! :D <3 <3

Alf är rätt söt faktiskt. Affeboy! Idag på naturen pratade vi om typ virus och bakterier och sånt. Han visade en OH-bild och jag har inget minne av vad eller vad han sa men hans min när han slog av OH'n var SÖT. Nej, jag överdriver inte, den var jättesöt! Han tittade på oss med ett stort hopp om att någon faktiskt skulle fråga något men så fort han insåg att ingen antagligen lyssnat fick han en besviken min och avslutade lektionen. Mannen som kan allt om naturen måste undervisa en SP-klass. I feel bad for him :(

Så, vad har dagen efter skolan gått åt till? (fick sluta 2h tidigare med hjälp av SARA som fixade bort filosofin, great job!)
Jag har pluggat filosofi, eller kan man säga pluggat när man suttit och skrivit om klimatet? Well, det är vad jag gjort iaf!
Jag har räknat lite matte (ytterst lite, svårt kapitel på ingång!).
Jag har hunnit med ett Smallville-avsnitt (jag är fast, vad finns det mer att säga?)

Ja, det är väl vad jag gjort idag i stora drag. Städat rummet lite med och finslipat på träningsschemat inför vasaloppet (ja, man ska börja i tid!)

Nu ska jag göra lite te, en macka och sätta mig och kolla på Idol :)
ha en bra kväll!

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0