- jag tänkte säga fel

Heeeej hopp!
BACK ON TRACK!

Jaa, vad gör man inte när Erika uttryckt sitt missnöje för att jag slutat blogga?!?! Självklart lovade jag henne ett inlägg (redan igår iofs men kom hem vid typ sju och slocknade i soffan innan nio så blev inget med det!). Men här är jag, livs levande och ganska lycklig faktiskt :D

Så vad händer i mitt liv? Jag klarade av två tävlingar i helgen. 5000m, 1500m och orientering. Sista tävlingen i D18 (äre inte läskigt hur tiden bara flyyyyger iväg??!) & på tal om att tiden bara flyger iväg. Vet ni att imorgon är det 10 månader sen jag och Joakim blev tillsammans? 10 MÅNADER!!!!!! jag kommer ihåg det som igår då vi satt där i ivans soffa och inte kände varandra. Men roligt hade vi och det har vi fortfarande :) jag älskar dig, babe!

Och i skolan då? Jodå, det snurrar på som vanligt :). Har kommit igång på riktigt med PROHIBit UF nu och möte nalkas imorgon (låter det inte jävligt vuxet med möte?). Sista året på gymnasiet, chill tänkte jag, tji fick jag. Hur mycket skolarbete är det inte som ska lämnas in och prov som ska göras? Jag blir helt slut och då har vi inte ens börjat med skiten än... puhu! Aja, får se fram emot en riktigt nice vårtermin helt enkelt.

Matte C? Än så länge hänger jag med! Och eftersom jag ska bli samhällslärare behöver jag kursen, vilket suger lite. Vet ni vad de flesta som slutade nu i våras skrev som tips till oss som började kursen nu?
Hoppa av - innan det är försent!
Vad taggad man blir :D Aja, Maria är bra och vi fixar det här ;D

Mm, kollade på en liten del av Grease igår också innan jag dog i soffan. Och fy fan vad deppig jag blev. Vad händer när vi slutar skolan? Vart ska man ta vägen? Är man vuxen på riktigt då eller? Vafan, jag blir helt virrig av allt man ska göra. Snart står man där med två skrikande ungar i handen, en volvo på uppfarten och en hund som pälsar av sig överallt. Kul liv.

Men jaaa, det jag har mest ångest över är väl klassen. SPB0609. Hur roligt har vi inte haft? Och ska det ta slut nu? Vafan..

We're one of a kind
Our names are signed
we'll always be like one

- sorgligt. men inte än! för än har vi ett år kvar :D

Jahopp, dags att avsluta första inlägget på länge? Pappa går runt och letar efter en nyckel och mami stressar. Nu bär det av till Björköbt för att fira att min farbror fyller 60 :) WOHO för honom! Och grattis såklart!

Imorgon är det freeee-time (då jag ägnade 2,5h med malle och ivan i skogen igår och 1h i skogen idag för att sätta ut och kontrollera kontroller :D). Men som sagt, möte och plugg it is!

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0