- jag säger mer, bratwurst!

Hej hopp!
Tiden går fort och jag är en väldigt upptagen trea (höhö, jag har inte fattat att jag går sista året riktigt än, det låter bara flashigt liksom).

Så, jag klarade första veckan. Med ett antal nya ämnen att ta hänsyn till.. Internationell ekonomi, filosofi, psykologi, småföretagande B, religion.. hmm, har jag glömt något? Well, vi har kommit igång med UF-företaget vilket känns göööödigt som fan! PROTECT it UF - here we come ;D

& vad händer mer i mitt lilla liv? Spenderat några kvällar med Joakim<3, kollat på fotboll i Ormaryd (go landin!), tränat lite smått (dags att komma igång med livet igen, åkesson!), läst lite och pluggat såklart. Har nämligen bestämt mig för att vara liiiite mer seriös det här året än föregående 11 år.. dags att ta igen allt man missat liksom ;)

Höjdpunkten på veckan är väl faktiskt att den är Chaib - fri. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Chaib är helt klart den smartaste jag någonsin träffat. Men om man har inte har en bra utlärningsteknik, om man inte längre lyssnar på eleverna och om man tar hänsyn till hur mycket man fjäskar för läraren när betyget sätts, då funkar det ju inte längre. Och jag tror ingen förstår min lättnad på matte c - lektionerna när jag faktiskt förstår vad Maria säger och jag inte behöver sitta och nöta skiten i boken för att fatta något efteråt. tack!

Och ja, annars flyter det på. Idag har varit en helvetesdag sen jag kom hem från körskolan. När jag steg innanför dörren och slog i huvudet i stolen (hur lyckas jag?) har jag haft en sån SJUK jävla huvudvärk. Det går inte ens att beskriva. Har inte kunnat prata för det har dunkat så jävla hårt. Så när mami kommer hem och ser sin ynkliga dotter ligga i sängen och halvsova kommer hon ju självklart med sin super-kur ;D. 2 alvedon och 1 ipren, ett glas vatten och ett glas saft :). Men inte fan blev det bättre för det. Så från klockan 17.00-21.00 har jag legat i sängen och knappt kunnat röra mig :/..

Well, ska väl sova snart, har fortfarande lite huvudvärk men efter att ha läst 200 sidor i en bok så orkar man inte ligga i sängen längre :P

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: iváno

hjärnskakning. inte bra att dricka då!

2008-09-01 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0