- jag är sugen på penis

Jaaa, ni kan ju gissa vem som är dagens kommentator till min rubrik ;D haha!

Dagarna bara flyger iväg, alldeles för snabbt! Men igår tog jag, mami och mormor bilen till Skövde för att hämta upp hennes syster. Dom är så jäkla söta när dom sitter och pratar. Dom är 87, 93 och deras bror är 95. Så säger dom såhär:
Bengt, 95 år: - Men Ingrid, du är ju rena ungdomen!
Mormor, 87 år: - Nehedu Bengt, det börjar gå utför för mig med.
Stina, 93 år: - Jag hörde om Sara på Nordanvägen, hon börjar bli sjuk och hon är inte ens 100 år än!
Tjaa, man kanske ska bli gammal? :)

Kvällen till ära var ganska pluggfri (jag intalade och ljög för mig själv att jag var värd det). Heroes blev huvudtemat och jag kan inte släppa det. Tänker hela tiden "Nee, det här får vara sista avsnittet, sen börjar jag följa det på TV igen." MEN DET GÅR JU BARA INTE!!! Så sjukt spännande! Dock börjar Prison Break tappa kvalle :S

Idag har dagen gått rätt fort. Insåg idag på matten att inga sabbats har blivit tagna! Under högstadiet så kunde jag och Landin fylla våra block med SABBAT. Ja, det var så vi skrev när vi kände att vi behövde en paus ;D Var femte minut med andra ord :P

På r'n'b blev verkligen inget gjort.. bosse bus kunde inte hjälpa mig så då blev det som det blev ;P. På lunchen blev det en sexquiz vilket alla i klassen visade sin glädje för, haha. Åh, Spb0609 <3 :')

Well, nu måste jag kila iväg. Dags för en resa till Sthlm och Lidingöloppet, it's going to be great! :D (har jag sagt att jag avgudar sthlm?)

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer aldrig kunna lista ut vem som sa din rubrik :( svår fråga!

2008-09-29 @ 19:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0