- dandelion

Heeeej!
Yeees, i fredags blev det där jävla eftertraktade körkortet mitt :D Om jag blev glad? Svar ja. Sån sjuk lättnad :D Woho för mig helt enkelt!

Helgen har spenderats till största del med Joakim. Frös och blev uppäten av mygg på Granvalla i fredags när Abg vann över Gränna med 11-1, ja, ni kan ju tänka er vilken rolig match det var att kolla på ;D
Kvällen avslutades med lite turer in till Nässjö med bilen (:D), film med Joakim, Emelie och Andreas för att sen somna i Joakims armar runt 3-tiden. Jag älskar dig! :)

Tjaa.. lördagen var väl inte jätteaktiv :P. Vaknade hos Joakim, åkte till stan för att springa (har jag någonsin sagt hur underbara mina löparskor eller hur bra jag mår med dom? :P) och sen ut till stugan för en kväll framför fotbollen (jaaa, henrik larsson håller måttet, sluta säga något annat! han är ju bättre än många i landslaget så varför kicka ut honom för att han är gammal? sluta komma med dåliga argument, för ni ser ju att han levererar minst lika mycket som resten av laget). Ännu en natt med Joakim bredvid mig, det blir verkligen inte bättre än så :).

Igår blev det träning igen och myyys med Lovisa på kvällen. Bastu och sånt där. Du är så förbannat jävla bra baby! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig :)

Nu blir det träning snart, men är fortfarande trött efter att ha sovit en stor del av dan (på religionen kollade vi på en 47 minuter lång film om buddismen, då får man sova! och på naturen kollade vi på en 50 minuter lång film om hur celler bildas. VET NÅGON VILET SÖMNPILLER DET VAR??! och så har jag sovit en stund nu på eftermiddagen. livet är hårt)

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: iváno

bastun... dreglar

2008-09-13 @ 11:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0