- we'll make the floor bleed

Hej hopp! :D
Riktigt höstväder ute, huh? Men nyss så sken solen sådär fint på trädet utanför så det var skinande orange/rött och så regnade det. Då tycker man om vädret, så länge man är inomhus :) vaaaackert!

Sitter numera ganska ofta vid mammas dator nuförtiden (ja, nu med) eftersom jag har alla mina skolarbeten här och alla Smallville-avsnitt (jag har världens sämsta word på lappisen och nedladdningen går lika sakta som det går för ivan när han ska komma till skolan.)
Men iaf, det jag försöker komma fram till är att jag alltid brukar gå igenom mina bilder från de senaste 3 åren som ligger på den här datorn, men eftersom jag kan varenda bild i mitt huvud nuförtiden så har jag börjat lyssna på all musik som ligger på Mina mottagna filer. och med varje låt och med varje dokument jag ser så kommer jag ihåg hur jag fick den och vad den fick mig att känna. Ja, jävlar, det är sjukt hur mycket en dator kan innehålla egentligen. 3 år av minnen och känslor.. Hmm..

Så, vad har hänt i mitt liv sen sist? Inte mycket, inte mycket. Jag pluggar på, lever och lyssnar på musik. Det är väl det i stora drag. Så vad händer ikväll? Antagligen innebandy och sen är kvällen väldigt osäker? Jag saknar dom där tiderna när vi gick på högstadiet vid såna här tillfällen. Då träffades vi, åt en pizza kanske och drog hem till någon. Helt spontant. Helt bra. Men det var innan man började planera varje kväll i minsta detalj för att få något att funka överhuvudtaget :/

nehe, det får väl bli ett ganska kort inlägg idag. Det är dags för mig att börja göra något av den här fredagskvällen :)

Puss/Johanna

It's ok, to be a little broken
Everybody's broken, in this life
It's ok, to feel a little broken
Everybody's broken, your alright
It's just life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0