- vad fan hände med beethoven?

Imorse var det lite tyngre än vanligt att gå upp, jag har ingen aning om varför men så vare iaf. Frulle och cykling själv till skolan kallade. Redovisning&beskattning stod först på schemat och oja, vi pluggade på! Ibland undrar jag inte om vi är födda ekonomer hela bunten men att Limpan bara är liiiiite bättre än oss andra? ;)

Sen vare 2timmars hål som väntade, precis som varje torsdag. Så efter några misslyckade försök att ragga upp en bil traskade jag, Bengan, Limpan, Sara och Adam bort till TC där vi tillbringade dessa två timmar med att snacka om baguetter, kaffe, matte och ja, ekonomi ;P. Hade ganska roligt emellanåt innan vi traskade tillbaka till skolan för att ta bussen till Jkpg och pingstkyrkan där för en UF- kick off. Det var väl trevligt till och från ;)

Första timmen höll jag mig vaken, andra timmen sov jag (en kille snackade i en timme.. det blev lite tråkigt till slut) och tredje timmen skrattade vi mest :). Den skönaste föreläsaren jag stött på tror jag. Kändes lite som att han var stå upp-komiker faktiskt ^^. Aouh, det var trevligt och vi fick väl något tips kanske :)

Sen jag kom hem har det inte hänt så mkt.. har rensat ena garderoben från massa minnen, kollat Smallville och nu ska jag väl öppna någon skolbok också kanske :)

Det nalkas helg och värdefulla sovtimmar!

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0