- säg en siffra mellan 1, 2 och 3

Heeeeeeeeej!
Jag vet inte vad som hände men bra musik kan få mig på förbannat bra humör! :D

Så, vad har hänt den senaste veckan? Jag har leeeeevt :D, vad har ni gjort?

I övermorgon är det exakt ett år sen jag började tro på kärlek vid första ögonkastet, hur coolt är inte det då? ETT ÅR?! Jävlar, tiden går fort iaf! Och i Ivans soffa dessutom. Ha, ibland hittar man det bästa på dom mest otänkbara ställena.

Wiiie, jag lever! WIIIE!

Okej, och jag är sugen på DH! JÄVLIGT SUGEN!!! Let's go??! SNÄLLA? :) Annars köper jag en egen biljett och sätter mig i ett hörn och nöter Smallville hela helgen lång, det är INTE fel. Jag tar snålskjuts av Kullen och Crick och äter Mace D! (Jag tror dom är bäst på sånt..) åh, ge mig dreamhack winter 08 <3

Så, vad händer resten av mitt liv? Jag har tänkt ut följande:
  • Efter lovet börjar skolan igen, jag kanske ska börja satsa på det?
  • Det är jul, mitt sista jullov.
  • Det lär bli en snabb vår, så snart är vi framme vid Ayia Napa, balen och studenten (& hur dåligt jag än kommer må, och hur mycket ångest jag än kommer att ha, måste jag ta itu med det och bli vuxen nån jävla gång.)
  • Jag ska försöka skaffa mig ett jobb fort som tusan!
  • Jag ska spara pengar så in i bängen för att någongång under 2010 återse Mexico, det bästa landet jag någonsin besökt. Jag ska se världen, that's for sure! Jag ska se kulturer, träffa människor och uppleva livet!
  • Kanske under 2010 eller 2011 kommer jag ta mitt pick och pack för att flytta upp till Sthlm.
  • Medan jag läser till högstadielärare ska jag kämpa för kvinnors rätt i samhället (med andra ord, jag ska försöka få in lite vett i män, bl.a. såna idioter som Thelander men SURPRISE, thelander, men ni är inte så jävla smarta som ni tror. du är ett levande exempel på det. & ni som inte visste att jag är feminist, vart fan har ni hållt hus?)
  • Under min tid i Sthlm ska jag gå ifrån allt vad småstadsliv är, jag ska bli den jag vill vara men som jag trängt bort under alla år här. I Nässjö.
  • Jag ska komma dit jag vill för att en dag flytta ifrån Sthlm igen. När jag är redo för vad världen har att erbjuda mig.
  • En dag har jag tänkt att få barn. Inte bara ett. Men max 5. Så, ge mig ett nummer? ;)
  • Jag ska leva ett lyckligt liv med en man som förtjänar att leva med mig. Vår familj ska vara lycklig, inte bara utanpå.
  • Jag kommer väl dö en dag också. Men inte idag. Och förhoppningsvis inte imorgon.
Och nu när ni vet det här, behöver jag knappast skriva blogg längre eller hur?

Ni vet mina tankar och ni vet hurdan jag är. Jag kanske förändras en dag. Jag kanske blir någon annan. Men någonstans kommer jag alltid finnas i Nässjö och minnas alla dom här dagarna. Med både sorg och glädje. Det kommer bli fler Nässjö-dagar att minnas. Men en dag ska jag härifrån, om det är det sista jag gör. Jag kommer aldrig låta mina barn växa upp i den här stan. Och kanske är det så, att alla småstäder är likadana, men jag tänker chansa och hoppas att det finns annat folk någonstans, folk som respekterar andra människor, tar människor för vilka dom är och inte hur dom ser ut, värdesätter människor och ser det inre i folk. Det ska jag försöka hitta och jag vet att jag aldrig kommer hitta det här.

Så, nu ska jag njuta av mitt sista år på gymnasiet. Jag ska värdesätta varje sekund med min klass och jag ska hålla ut så länge jag kan för att inte bli vuxen. Och vi ses nog, mina kära vänner! :)

Ha det bra så länge!
Puss/Johanna

& föresten, ni kan ju inte gå miste om alla sköna rubriker jag hade på lager:
- är du snygg eller orienterare?
- we drive about
- du smakar senap
- muchas gracias for tonight
- generatorremmen
- jag har en förmåga att inte synas i mörker
- secure your ride
- have a blast with our plast

Kommentarer
Postat av: iváno

MIN JÄVLA SOFFA!!

2008-10-31 @ 12:23:35
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad händer? Inga inlägg på nästan 4 månader... vad ska man hitta på!?

2009-02-24 @ 17:42:05
Postat av: Anonym

ofta du bara slutade sådär tvärt :O

2009-10-10 @ 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0