- kolet är dåligt

Heeeeeeeeeej! :D
Idag är jag glad och jag har faktiskt ingen aning om varför. Det blev väl en bra morgon helt enkelt :). Jag älskar verkligen att äta frulle med mamma varje morgon, men när jag väl har sovmorgon på onsdagar så är det förbannat skönt att sätta på musik och göra allt i sin egen takt utan att någon annan stressar runt en..

På första lektionen jobbade vi en del med företaget, like vanligt :P. Sammanställde alla marknadsundersökningar och jag känner väl att det här företaget bara går bättre och bättre. Av 100 gjorda marknadsundersökningar var det ett litet fåtal som skrivit att de inte var intresserade av att köpa vår produkt. Det känns bra :)
PROHIBit UF :)

Andra lektionen för dagen var svenska. Dags för lite romantik-arbete. Och jag var på dåligt humör. Ibland bara orkar jag inte mer. Jag vill helt enkelt inte, jag vill härifrån, till något annat, till något nytt. Till Stockholm. Så varför har jag denna sjuka ångest över att faktiskt sluta skolan..? Åh, sluta vara så delat i mitt huvud!

Jag, Fillan, Landin och Becka lunchade på Shalom iaf och gött var det, då Joakim senare så gärna upplyste mig om hur skolmaten såg ut som en riktigt äcklig spya idag. Woho för oss och pizza!

När vi kom tillbaka var det dags för Internationell ekonomi och jag och Fillzoe blev klara med Chile-arbetet. Vi ÄR duktiga, vi vet! :D Chiles ekonomi är på uppsving, om ni har lust att flytta dit :D

Naturen gick väl lika strålande som vanligt ;P. jag och becka bråkar om vem som ska få hälla upp vad. Tjaaa, det är ju faktiskt enda stunden vi samhällare får leka lite. Med vita rockar och konstiga rör med massa olika blandningar. Grymt är det ;P. Fast jag förstår fortfarande inte varför vi läser Naturkunskap B men inte Samällskunskap B? Vi går ju faktiskt samhäll.

Cykla hem och precis när jag kommit innanför dörren kommer Joakim :). Vi pluggade lite (har min pojkvän blivit sjuk? han PLUGGADE faktiskt, och då är det ändå 2 dar kvar tills det är prov. jag börjar bli orolig!) och hann med lite mys innan han stack för att titta på hockey med sin bror :)

Då körde jag igång med min träning. 1,5km löpning - 30min spinning - 1,5km löpning och lätt styrka på det. Yes, Johanna Åkesson har ändrat sitt träningschema totalt inför Vasaloppet - tjaaa, varför känns det som att jag kommer gå med en stor fet träningsvärk de närmsta veckorna? Woho!

Kvällen har ägnats åt Smallville <3 (jag väntar fortfarande på Clark och Lanas första kyss - blir dom aldrig tillsammans??!?!), Bonde söker fru och te :). Nu blir det ett avsnitt till innan sängen kallar! :)

Sitter och lyssnar på Savage Garden och får såna sjuka nostalgikänslor från 9:an, då jag lyssnade på dom där låtarna om och om igen, för att försöka komma ifrån det som kom ikapp mig under det där halvåret. Bara av att tänka på det kommer illamåendet tillbaka och viljan efter något nytt.
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0